• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Liekna greitai ir lengvai! (su nuotraukomis)

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė
2012-05-14 10:30:00

Apie dailią ir išpuoselėtą figūrą svajoja kiekviena jauna mergina ir brandi dama. Nepamirškite, kad tokiomis būti galite visos, tereikia tinkamai subalansuoti mitybą ir pradėti sportuoti! Tą ir kviečiame daryti.

Pritūpimai. Rankas ištieskite į priekį ir darykite pritūpimus užpakaliuką lenkdami į išorę. Norėdamos pasiekti rezultato, pratimą darykite kiekvieną dieną (kaip ir visus kitus) 15-24 kartus. 


Įtūpstai. Atsistokite taip, tarsi žengdamos žingsnį ir priklaupkite ant vieno kelio. Pratimą vienai kojai kartokite 15-24 kartus.


Pasistiebimai. Atsistokite tiesiai, suglauskite kojas ir stiebkitės ant pirštų galų. Pratimą kartokite 15 kartų.


Pasikėlimai. Atsigulkite ant nugaros, rankas sudėkite prie savęs, o dubenį kelkite į viršų. Pratimą kartokite 15-20 kartų.



Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus