• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mankšta biure – sveika ir naudinga

Autorius: Sveikatingumo ir sporto klubas G7
2010-11-11 08:00:00

Mankšta biure  – sveika ir naudinga

Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ asmeninis treneris, BFP bei sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Paulius Velaikis pristato sveikus ir naudingus mankštos biure pratimus. Ši mankštelė padės darbe išvengti nugaros skausmo ir gerai jaustis iki pat darbo dienos pabaigos. Ją rekomenduojama atlikti biure arba tiesiog savo darbo vietoje per pietų pertrauką, o esant galimybei ir dažniau.

Dirbant sėdimą darbą


„Yra du svarbūs dalykai, į kuriuos turite atsižvelgti darbo metu. Visų pirma, jūs tiesiog turite sėdėti taisyklingai. T.y., nugara turi būti tiesi. Lenktis į priekį turite per klubo sąnarį, ne per stuburą. Galvą laikykite tiesiai, nenunarinkite jos žemyn. Pasirūpinkite, kad kėdės nuolydis būtų teisingas – jis turi būti į kelių pusę, o ne į dubens. Tokiu atveju išvengsite nugaros juosmeninių raumenų ir užpakalinės šlaunų dalies raumenų pertempimo. Bus lengviau išlaikyti tiesią padėtį. Pečius laikykite taip pat tiesiai, neleiskite jiems nusileisti į priekį ir žemyn. Antra, turite kas kiek laiko bent kažkiek pajudėti tam, kad palaikyti truputį aktyvesnę kraujo cirkuliaciją bei pagerinti audinių aprūpinimą deguonimi“, – kalbėjo „G7 Sportas“ treneris, BFP bei sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Paulius Velaikis.


Pasak Pauliaus Velaikio taisyklinga laikysena yra svarbi, nes jau vien sėdint taisyklingai kraujas cirkuliuoja geriau. O taip pat ir raumenys įsitempia simetriškai ir nepersitempia. Bet net ir sėdint taisyklingai, raumenys po kiek laiko įsitempia vis labiau ir kraujo cirkuliacija pablogėja. Todėl „G7 Sportas“ asmeninis treneris, BFP bei sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas rekomenduoja atlikti dviejų tipų pratimus: tempimo pratimus ir pratimus sąnariams. Tempimo pratimai nuima bendrą raumenų sąstingį. O sąnarių pratimai išjudina visus pagrindinius sąnarius ir suaktyvina bendrą kraujo cirkuliaciją. Dėl to, kad jie yra mažai aktyvus, jums nereikės persirengti ir naudotis dušu. Visus pratimus galite atlikti savo darbo vietoje.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus