• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mankšta gudriems tinginiams  3 

2009-05-23 07:00:00

Mankšta gudriems tinginiams
Eli.lt; Jupiterimages nuot.

Pripažinkime, kad mankštintis dažnai tingime O jei pabandytume mankštintis tiesiog lovoje? Pasirodo, tai įmanoma! Be to, šis pratimų kompleksas ne tik patogus, bet ir efektyvus. Jis gali įkrauti Jus energija visai dienai.

Vos tik prabudus...


Prabudusios gimnastiką pradedame nuo paruošiamojo etapo. Palaipsniui pasitempkite, ištieskite rankas virš galvos ir stenkitės ištempti savo kūną nuo rankų pirštų galiukų iki pat pėdų pirštų galiukų. Po to įtempkite dešinę kūno pusę: dešinę ranką tieskite virš galvos, o dešinę koją, atitinkamai, toliau į priekį. Po to įtempkite kairę pusę.


Pakelkite priešais save rankas, 10 kartų suspauskite ir atleiskite kumščius. Pasukite riešus – po 5 kartus į kiekvieną pusę. Lygiai taip pat sukite pėdas (po 5 kartus į kiekvieną pusę) ir tiek pat kartų sulenkite bei ištieskite kojų pirštus.


Dabar pamasažuokite ausų galiukus. Ten yra daug aktyvių taškų, kuriuos veikiant galime "pažadinti" svarbius organus ir sistemas.


Paskutinis pasiruošimo etapas – specialus pratimas kapiliarams. Ištieskite rankas ir kojas į viršų – ant lovos lieka tik galva ir nugara. Smulkiai pakratykite galūnes 20 – 40 sekundžių, lyg bandytumėte nukratyti vandenį. Šis judesys padeda atsiverti mažiausioms kraujagyslėms. Tai normalizuoja spaudimą ir pagerina kraujotaką. Tai ypač naudinga žmonėms, kurie sunkiai prabunda ir kenčia nuo žemo kraujospūdžio.


Dabar – pati gimnastika


1. Pradėkime nuo Pilateso sistemos pratimo nugaros raumenims ir korpusui. Jis švelniai tonizuoja ir, beje, pagerina virškinimą. Gulėdama ant nugaros, juosmenį gerai prispauskite prie lovos. Neatplėšdama jo, įkvėpkite ir pakelkite galvą, pečius, ištieskite į priekį rankas ir tuo pačiu pakelkite kojas (apytiksliai 45 laipsnių kampu). Iškvėpdama kelius pritraukite prie pilvo ir apglėbkite juos rankomis, suapvalinkite stuburą. Pratimą pakartokite tris – penkis kartus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
perlea
2009-08-08 11:44:22
pritariu :D
as
2009-07-14 02:54:03
Būtent :D
lol*
2009-07-07 18:15:49
Tinginiai tingi tiek daug skaityt :D