• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mankšta po gimdymo: susigrąžinkite dailią figūrą!

Autorius: Eli.lt
2009-10-27 08:05:00

Mankšta po gimdymo: susigrąžinkite dailią figūrą!
jupiterimages nuotr.

Daugelis moterų po gimdymo praranda viltį turėti gerą figūrą. Tačiau specialistų išvados ir kai kurių moterų praktika rodo, kad tereikia tik panorėti, ir svajonė gali tapti realybe.

Žinoma, nėštumas ir gimdymas labai paveikia moters kūną. Paprastai per nėštumą kūno svoris padidėja 12-15 kilogramų. Maždaug 5 kilogramai iš karto prarandami gimdant. Paskui per šešias savaites reikia stengtis laipsniškai sumažinti likusį svorio perteklių. Ištampytas pilvas savaime negrįžta į buvusią formą. Norint, kad jis vėl taptų plokščias, reikia treniruoti pilvo raumenis ir mankštintis aerobiniais pratimais.

Kūnas taikosi prie augančio kūdikio ir ruošiasi gimdymui. Dėl to suglemba raumenys, suminkštėja raiščiai. Praėjus 3-6 savaitėms po gimdymo, raiščiai palaipsniui vėl atgauna buvusį savo ilgį ir elastingumą, tačiau raumenims tai padaryti būna sunkiau, nes jiems reikalinga mankšta.

Kaip atgauti buvusias formas?

Mankštintis pradedama praėjus 6 savaitėms po gimdymo, prieš tai būtinai pasitikrinus sveikatą. Jei buvo atliekamas Cezario pjūvis, reikėtų po gimdymo palaukti apie 10 savaičių.

Rekomenduojame jums keletą labai veiksmingų pratimų:

  • Įtraukite pilvą ir vėl atleiskite raumenis. Kartokite iki 20 kartų per dieną. Kai šis pratimas pasidarys per lengvas, išbandykite pečių kėlimą iš gulimosios padėties.

  • Atsigulkite nugara ant grindų, kelius sulenkite, padus prispauskite prie grindų. Rankas laikydama už galvos, iškvėpimo momentu lėtai pakelkite galvą ir pečius nuo grindų (smakras turi būti nukreiptas į lubas). Tris kartus per dieną atlikite po 10 tokių pratimų.

  • Atsigulkite ant pilvo (iškvėpkite). Kelkite dešinę koją į viršų (įkvėpkite). Grįžkite į pradinę padėtį. Pratimą kartokite kita koja. Po 4 kartus. O dabar į viršų kelkite abi kojas (įkvėpkite). Kojas nuleiskite ant grindų (iškvėpkite). Pratimą darykite 5 kartus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Eli.lt Testai