• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mankšta vandenyje

Autorius: Parengė Gerda Zemenskaitė
2012-01-24 09:20:00

Pratimų kompleksas vandenyje ne tik sustiprins jūsų kūną, bet ir patobulins kūno linijas.
 
1. Dviratukas. Šį pratimą galėsite atlikti tik turėdami specialų vandens dviratuką, kuris turi stovėti po vandeniu. Minkite jį tokiu pat būdu, kaip ir įprastą. Dviračio minimas po vandeniu yra efektyvesnis, mat reikia išnaudoti daugiau jėgos.
 
 
2. Bėgimas. Atsistokite vandenyje, įsiremkite į baseino kraštą arba specialią atramą ir imituokite bėgimą. Bėkite ir į priekį, ir atgal.
 
3. Boksas. Boksuokitės po vandeniu. Pritūpkite arba atsistokite taip, kad vanduo siektų krūtinę. Smūgiuokite po vandeniu abiem rankomis tiesiai, į šalis. Kelis kartus spirkite iš kojos į priekį, pakartokite tai kita koja.
 
4. Pakilimai. Su specialia lazda, skirta pratimams vandenyje, galima išmokti daug naudingų pratimų. Kilnokite lazdą į viršų, į šalis, po vandeniu. Su ja jausitės daug drąsiau ir jums pavyks atlikti daugiau pratimų.
 
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus