• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mankšta vandenyje - veikminga ir malonu!

Autorius: Eli.lt
2009-08-17 12:00:00

Mankšta vandenyje - veikminga ir malonu!
Jupiterimages nuotr.

Vasara – maudynių metas! Besimaudydama jūs galite ne tik maloniai praleisti laiką, sustiprinti sveikata, bet ir numesti nereikalingus kilogramus. Anot sporto specialistų, mankšta vandenyje yra viena veiksmingiausių – per valandą galite sudeginti iki 520 kcal. Kadangi vandens slėgis 50 kartų didesnis nei oro, kiekvienam judesiui atlikti išeikvojama daugiau energijos.

Atliekant pratimus vandenyje ar energingai plaukiojant, mankštinami viso kūno raumenys, gerėja laikysena bei greitėja medžiagų apykaita.
Sportuojant vandenyje, masažuojami ir jungiamieji audiniai, nyksta celiulitas, stipriau tirpsta lašinukai nuo problemiškiausių kūno vietų. Plaukiojimas slopina įtampą, šalina nuovargį, gerina nuotaiką ir teikia energijos.

Mankšta vandenyje tiesiog idealiai tinka žmonėms, kurie turi didelį antsvorį. Kadangi vandenyje nejuntame kūno svorio (sveriame 80 proc. mažiau), lengviau judėti, neapsunkinamas stuburas, mažesnė traumų tikimybė. Be to, ne taip greitai pavargstama, neprakaituojama.

Mankštą vandenyje darykite ne mažiau kaip du ar tris kartus per savaitę po 30-60 minučių. Kai kurie sporto klubai siūlo instruktoriaus vedamas vandens aerobikos treniruotes. Jūs tai pat galite prisijungti prie grupės arba pradėti savarankiškai sportuoti baseine ar kitame tinkamame vandens telkinyje.

Jums rekomenduojame atlikti šiuos pratimus:

  • Keletą minučių apšilkite - pašokinėkite, pažingsniuokite dugnu arba vietoje. Į vandenį įbriskite maždaug iki krūtinės lygio.

  • Ištiesusi rankas, mojuokite viena koja į priekį ir atgal apie 15 kartų. Pratimą pakartokite ir kita koja. Paskui tiek pat kartų kiekviena koja mosuokite į šalis. Nugara turi būti tiesi.

  • Sulenkite kojas ir nesiekdama dugno smarkiai mosikuokite tarsi mintumėte dviratį. Rankomis irkitės tarsi plaukdama „šuniuku“. Pratimą kartokite 10-15 kartų.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Eli.lt Testai