• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Misija įmanoma: Tvirtas pilvuko presas iki vasaros  3 

Autorius: Gerda Morozovienė
2012-03-19 15:16:00

Misija įmanoma: Tvirtas pilvuko presas iki vasaros
freedigitalphotos.net
Jei nori atšilus orams prie ežero ar jūros mėgautis saule nė kiek nesibaimindama dėl kelių gelbėjimosi ratų ant pilvo, pats metas čiupti jautį už ragų – nuo šiandien pradedam sportuoti!


Karpome žirklėmis


Atsigulkite ant mankštai skirto kilimėlio, nugarą stipriai prispauskite prie jo, iškelkite kojas į viršų ir karpykite žirklėmis. Šis senas geras mokyklos laikų pratimas – taikliausias šūvis riebaliukams nušauti! Pratimą kartokite kelias minutes, kol sukarpysite visas neigiamas emocijas. Labai svarbu, kad nepakeltumėte nugaros ir galvos nuo žemės, antraip ims skaudėti stuburą ir nukentės slanksteliai. 


Sukame ratus


Atsigulkite ant kilimėlio, nugarą stipriai prispauskite prie jo, suglauskite kojas, pirštu pakelkite į viršų ir suglaudusios kojas sukite ratus. Kojas galite pakelti ne daugiau, nei 25 centimetrai nuo žemės. Jaučiate, kaip ima tempti pilvo raumenys? Vadinasi, pratimas pavyko! Jį kartokite kelias minutes, ratus sukite ir į vieną, ir į kitą puses. 


Kryžminiai atsilenkimai


Atsigulkite ant kilimėlio, rankas sunerkite virš galvos, kojas sulenkite per kelienius. Pradėkite daryti atsilenkimus, tik vieną kartą viršutine kūno dalimi lenkitės link dešinės kojos, kitą kartą – link kairės. Pratimą kartokite kelias minutes, padarykite 20-30 atsilenkimų. 


Lanko sukimas


Jei norite mėgautis grakščiu pilvuku, įsigykite lanką! Kiekvieną dieną ant liemens sukti lanką reikėtų 15-30 minučių. Galite sukti po kelias minutes, o galite vienu kartu sukti visą pusvalandį. 


Mielosios, jei visą šį paprastučių pratimų kompleksą pradėsite įgyvendinti jau dabar, tai mes jums pažadame, vasarą atrodysite grakščios it gulbės! Nepamirškite pratimų derinti su sveika mityba. 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Kornelija
2012-03-21 11:19:59
Pasportavau šiandien ir jaučiuosi puikiai:)
Agne
2012-03-20 20:44:12
Tai kodel ne nuo siandien ? :)
Kornelija
2012-03-19 18:35:02
nuo rytojaus tikrai pradedu sportuoti :)