• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mitai apie fizinę būklę

Autorius: Eli.lt
2009-02-16 00:00:00

Mitai apie fizinę būklę
jupiterimages.com

Yra daugybė informacijos šaltinių apie pačius geriausius puikios kūno formos palaikymo būdus. Tačiau jeigu Informaciją suskirstysite į faktus ir mitus, jūs galėsite greičiau pasiekti tikslus, susijusius su gera jūsų kūno būkle.

Čia pateikiami aštuoni populiariausi mitai, kuriuos mes demaskavome galvodami apie jus..Kuo anksčiau jūs sužinosite tiesą apie treniruotes, tuo greičiau jūs pasieksite taip trokštamų rezultatų.

1 mitas. Daugiau valandų, praleistų sporto salėje, reiškia geresnius rezultatus

Iš tikrųjų: Jei jūs manote, kad geriausias būdas pasiekti geriausių rezultatų yra sporto salę paversti savo antraisiais namais, pagalvokite dar kartą. Persitreniravus nustoja augti raumenys. Užuot sustiprinę savo kūną, t.y. raumeninį audinį, jūs galite jam tiesiog pakenkti. Tai reiškia, kad jūs iš tikrųjų pradėsite netekti raumenų. Turėtumėte sportuoti išradingiau, o ne stipriau. Būdami sporto salėje atiduokite 110 procentų visų savo jėgų. Apkraukite savo raumenis, o paskui duokite jiems pailsėti – šitaip jie augs didesni ir stipresni. Jei treniruotės trunka ilgiau nei valandą, labai tikėtina, kad iššvaistote per daug laiko pertraukėlių metu arba nesitreniruojate pakankamai efektyviai.

2 mitas. Kad būtum stiprus, turi būti didelis

Iš tikrųjų: Jėga ir dydis nėra tiesiogiai susiję. Jėgos treniruotė apima pratimus, kurie galbūt ir neprideda raumenų, tačiau po jų jūs galite pastebėti  teigiamus kūno pasikeitimus. Jei pažvelgtumėte į gerai žinomus kovos menų ekspertus Bruce Lee ar Jackie Chan, pamatytumėte, kad jie yra labai smulkaus kūno sudėjimo, tačiau neįtikėtinai stiprūs. Jų mažas ūgis padeda jiems žaibiškai judėti; be to, jiems tai yra geriausias treniravimosi būdas. Akivaizdu, kad kai kurie žmonės stengiasi "išspausti" tiek, kiek įmanoma. Ir tai yra gerai. Tačiau prisiminkite: "paskutinių jėgų išspaudimas " nėra būtina sąlyga jėgai įgyti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus