• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Naudinga: treniruotės vandenyje būsimoms mamytėms

Autorius: eli.lt
2010-11-24 07:00:00

Sportas — sveikata. Tai girdime kaskart, kai pradedame kalbėti su sportininkais ar propaguojančiais sveiką gyvenimo būdą žmonėmis. Taip ir yra, sportas padeda jaustis sveikesniais, energingesniais. O ar žinojote, kad sportas itin sveika besilaukiančioms mamytėms? Tik tereikia viską daryti su gydytojo leidimu ir tik tada, jei nėštumas nėra komplikuotas. 
 
Gavote sutikimą sportuoti iš gydytojo? Tada pats laikas pasirūpinti savo mitybą ir rytą pradėti tik sveikais produktais: šviežiomis daržovėmis ar vaisiais ir stikline ką tik išspaustų sulčių.

Daugelis nėštukių besilaukdamos atranda plaukimą ir labai daug laiko praleidžia vandenyje. Tai labai teigiamai veikia Jūsų bei Jūsų būsimo kūdikėlio savijautą. Taip pat labai daug naudos suteiks jogos bei pilateso pratimai. Juk būtent tai suteiks besilaukiančiai mamytei ramybę, kurios taip trūksta nėštumo laikotarpiu. Nepamirškite, jog baigti daryti pratimus turite liautis iš karto pajutusios diskomfortą.

O mes pateikiame Jums filmuką, kuriame pateikta puiki mankštelė vandenyje su plaukmenimis bei svarmenimis.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus