• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Nori "Victoria's Secret" modelio vertų kojų? Pirmyn!  1 

2008-02-01 00:00:00

Nori

Tvirtos, stangrios kojos – seksualu. Turėk tokias ir tu! Tereikia valios ryžtis kasdienei mankštai. Štai 4 superpratimai. Jei pradėsi mankštintis jau nuo šiandien – pavasarį tikrai savo sijoną galėsi sutrumpinti bent jau per sprindį.


Gilus įtupstas

Įtupstas – gana universalus pratimas, kurį galima pritaikyti įvairiems fizinio pasirengimo lygiams.

1. Kojos pečių plotyje. Nugara tiesi, rankos prie šonų. Žengi dešine koja į priekį.

2. Lenki abi kojas 90 laipsnių kampu. Dešinė šlaunis – lygiagrečiai grindims, kairė – statmenai. Išbūni tokioje pozicijoje kol suskaičiuosi iki 2, tada grįžti į pradinę poziciją.

3. Įtupstą kartoji kita koja. Pratimą rekomenduojama atlikti serijomis, 3 kartus po 20 įtusptų kiekviena koja.


4. Kai mankšta taps kasdieniu įpročiu, o pratimų seriją atliksi lengvai, įtupstus pasunkink: kairę koją užkelk ant nedidelės pakylos, o darydama įtusptą rankas išskėsk į šalis. Kiek vėliau stabilią pakylą pakeisk gimnastikos kamuoliu.


Klubų tiltelis

Šis pratimas sutvirtins tavo šlaunis ir užpakaliuko raumenis. Kad stiprėtų ir kiti raumenys, pamėgink pratimą atlikti su skirtingomis atramomis, gimnastikos kamuoliuku, aerobikos guma.

1. Atsigulk ant grindų, keliai sulenkti, pėdos kiek pražergtos. Rankos ant grindų, delnais žemyn. Įtempdama raumenis lėtai kilstelėk klubus aukštyn, kad susidarytų tiesi linija tarp kelių ir krūtinės, suskaičiuok iki 2 vis dar įtempusi raumenis, tada atsipalaiduok ir nuleisk klubus ant grindų. Pratimą rekomenduojama atlikti serijomis, 3 kartus po 20 "tiltelių".

2. Kad ištreniruotum ir vidinius šlaunų raumenis, atlikdama pratimą tarp šlaunų suspausk nedidelį kamuoliuką.

3. Kad dirbtų išoriniai šlaunų raumenys, suglausk kelius ir apjuoks elastine juosta. Kaskart keldama klubus praskėsk kelius, įveikdama juostos pasipriešinimą.

4. Triukas pažengusioms sportininkėms: atlikdama pratimą ištiesk pakaitomis tai vieną, tai kitą koją.


Parengta pagal ivillage.com

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Kriste
2009-08-05 20:14:40
Jega sitie pratimai. Tikrai geri, bet kas nepratusios tai geriau nepersistenkit, nes kita diena nepaeisit. As asmeniskai, po treniruotes (kai pirma karta dariau situos pratimus) kita diena negalejau kaip zmogus laiptais uzlipt.... :)))