• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pavasarinė lieknėjimo karštinė

Autorius: Lina Smaidrytė
2011-05-19 08:21:00

Pavasarinė lieknėjimo karštinė
123rf.com

Sušilus orams ne viena moteris spėjo pajusti per žiemą priaugtus kilogramus, kurie neleidžia įtilpti į šiltojo sezono rūbus. Taip atsitikus vardan sulieknėjimo griebiamasi įvairiausių organizmą žalojančių būdų, kuriuos pasmerktų dauguma gydytojų. Tad kaip natūraliai sulieknėti, nežalojant organizmo?

Dažniausiai, kaip būdą sulieknėti moterys renkasi piliules, tačiau jų laukia nusivylimas – išgėrus kelias piliules, nereikalingi kilogramai ir apimtys niekur nedingsta, o organizmui gali būti pakenkta. Dietologai perspėja, kad vartojant piliules neretai svoris mažėja skysčių sąskaita, taip gali išsivystyti fiziologinė priklausomybė. Organizmas pajutęs lėtinę dehidrataciją pradeda kaupti skysčius ir nutraukus vartoti piliules, kūne gali atsirasti patynimų.


Nemažiau tarp moterų yra populiarios trumpalaikės dietos, bet ir jų rezultatai džiugina trumpai. Grįžus į įprasto gyvenimo vėžes sumažėję apimtys netrukus sugrįžta. Pasak Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ specialistų, „Lieknėjimo akademijos“ kūrėjų geriausia ne kaitalioti dietas, o pasirinkti sveiką mitybą ir jos nuolat laikytis, nepersivalgyti.


Dauguma žmonių yra įsitikinę, kad geriausias būdas sulieknėti, tai sportas. Tačiau jei sportuosite, o grįžę namo valgysite kas papuola, tai sulieknėti vargu ar pavyks.


„Lieknėjimo procesas reikalauja daugiau pastangų nei vien piliulės, sportas ar dieta – turi pasikeisti visas gyvenimo būdas. Visų pirma reiktų suderinti tris dalykus, kaip sveika mityba, sportas ir poilsis. Pavyzdžiui vien sveikai maitinantis ir visai nesportuojant norimas rezultatas nebus pasiektas,“ – kalbėjo „Lieknėjimo akademijos“ kuratorė Lina Smaidrytė.


Pasak „Lieknėjimo akademijos“ specialistų lieknesnės figūros receptas yra paprastas, tai sportas bent tris kartus per savaitę (geriausiai suderinti gilumini kvėpavimą ir riebalų deginimo treniruotes), sveika mityba (pakankamas sudėtinių angliavandenių, kurie padeda normalizuoti alkio jausmą, suvartojimo kiekis) ir poilsis, nes stresas ir miego trūkumas yra stiprūs svorio pertekliaus rizikos veiksniai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus