• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pavasaris: laikas sportuoti!  5 

Autorius: Parengė Gerda Zemenskaitė
2011-03-29 14:00:00

Pavasaris: laikas sportuoti!
123rf.com

Kodėl turėčiau sportuoti? Atsakymas vienareikšmis – sportas tai ne tik puiki savijauta, gera sveikata, bet ir pomėgis, vienijantis žmones! Fizinis krūvis stimuliuoja protinius sugebėjimus ir visai nesvarbu ar Jūs bėgiojate, ar renkatės intensyvius jėgos užsiėmimus, gimnastiką ar plaukimą.


Namai ar sporto salė?


Namuose ramu, nėra ko gėdytis, niekur nereikia važiuoti, bet... namuose labai sunku prisiversti sportuoti, taip  pat šalia nėra žmogaus, kuris galėtų Jums padėti ir patarti. Sporto klubas yra geriausias kūno ir sielos poilsis. Tai idealus pasaulis, kuriame nėra rūpesčių, rutinos ir problemų. Čia galėsite atsipalaiduoti ir gėrėtis gyvenimu, pamiršti miesto triukšmą.


Kokią sporto šaką rinktis?


Atsakymą į šį klausimą rasite tik išbandžiusios bent kelias sporto šakas. Treniruočių salėse gausu pasiūlymų, viskas priklauso nuo Jūsų norų bei fizinio pasirengimo.


Šeipingas leis Jums pakoreguoti problematiškas kūno vietas, pagerins širdies-kraujagyslių sistemą.
Aerobika – tai ištvermingumas, tonusas ir puiki figūra.


Joga – kūno ir sielos harmonija, o pilateso treniruotės suteiks Jūsų kūnui lankstumo. Treniruotės nėščiosioms įveiks gimdymo sunkumus.


Aukštos kvalifikacijos treneriai padės Jums priprasti prie aplinkos, suteiks informaciją apie treniruoklius bei pratimus, sudarys individualių treniruočių planą, o Jums beliks tik sportuoti ir stebėtis savo pasiekimais.

Kiek sportuoti?


Geriausias variantas – įsigyti abonementą į sporto klubą. Tai leis sutaupyti pinigų ir, svarbiausia, įpareigos Jus lankytis klube. Treniruočių dažnumas priklauso nuo Jūsų laisvalaikio ir fizinio pasiruošimo. Viena treniruotė, vidutiniškai, turėtų tęstis:


1 valandą naujokams, 2-3 kartus per savaitę;
2 valandas patyrusiems sportininkams, 3-5 kartus per savaitę.


Pradėkite nuo lengvų įvadinių treniruočių, tai sustiprins ir paruoš raumenis pilnaverčiams pratimams.
Tiksliai vykdykite trenerio nurodymus.
Būkite kantrūs ir Jums pavyks pasiekti laimėjimų.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
PhyllisNogue
2017-03-06 00:18:16
wh0cd772680 sildenafil citrate
PhyllisNogue
2017-01-25 01:28:48
wh0cd772680 drug citalopram celexa hydroquinone tretinoin clindamycin
op
2011-03-30 08:31:49
jooo, impulsas valdo, ten minia zmoniu vakarais, toks ir sportas, kai prie reikiamo treniruoklio sukiokis po 10 minuciu. Namie tikrai geriau, darai visus pratimukus nuosekliai, kad ir be tu metalu stumdymo, kam reikia raumenu, stangraus kuno uztenka.