• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pratimai, norinčioms turėti gražią krūtinę (II dalis)

Autorius: Grožio Klubas
2011-02-24 13:24:00

Pratimai, norinčioms turėti gražią krūtinę (II dalis)
123rf.com
Tęsiame pratimų gražiai krūtinei seriją, pristatome antrąją dalį:
 
Atsistokite tiesiai, kojas truputį pražerkite, pėdos lygiagrečios. Uždėjusi kairę ranką ant klubo, dešine greitai sukite į priekį didelius ratus. Tris kartus į priekį, tris - atgal. Paskui pakartokite viską tą patį su kita ranka, pakartokite sukinius 3 – 5 kartus.

Atsistokite, kojas suglauskite. Neįtempusi raumenų, ištiestas rankas kelkite palengva priešais save, išskėskite į šalis, atgręžkite delnus į viršų, suplokite virš galvos, nekeisdama delnų padėties, leiskite rankas iš šonų žemyn, pasukite delnus į vidų ir nuleiskite prie pat liemens. Judesiai turi būti lėti, plastiški. Pakartokite 5 kartus, ir būtinai lygiai kvėpuokite.
Atsistokite tiesiai, suglauskite pėdas. Ištiestą dešinę ranką, atsuktą į priekį (raumenys atpalaiduoti), mokite aukštyn virš galvos, paskui kiek galėdama patraukite už nugaros atgal ir nuleiskite žemyn. Tą patį darykite su kairiąja ranka. Judesius pakartokite 5 kartus viena ir kita ranka. Gerų rezultatų!
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus