• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pratimai rankoms (video)

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-06-20 09:30:00

Jūsų rankos suglebusios? Kompleksuojate dėvėti drabužius trumpomis rankovėmis? Pats metas pradėti sportuoti! Savaitgalis čia pat - nešvaistykite laiko veltui, geriau laiką praleiskite besiklausydamos geros muzikos ir sporto trenerės patarimų.
 
Štai trijų pratimų serija, kuri padės sustiprinti rankų raumenis.
 
1. Atsispaudimai su kamuoliu. Atsigulkite taip, tarsi pradėtumėte daryti įprastus atsilenkimus nuo kelių. Po rankomis pasidėkite kamuolį ir tiesia nugara lenkitės link jo ir atsitieskite atgal (žiūrėti video). Jūsų nugara ir kaklas provalo būti tiesūs. Pratimą kartokite iki 15 kartų. Nepamirškite giliai kvėpuoti.
 
2. Pratimas su svareliu. Atsiklaupkite ant kelių, kairę ranką padėkite ant žemės, o į kitą ranką paimkite svarelį. Būtinai įtempkite pilvo raumenis. Tuo pačiu metu kairę koją tieskite atgal (tarsi spyrtumėte kam nors), o dešinę ranką su svareliu tieskite atgal.  Tokioje padėtyje pabūkite kelias minutes. Pratimą kartokite iki 15 kartų.
 
3. Pratimas su kėde. Iš pradžių atsisėskite ant kėdės, tačiau pagrindinis pratimas - rankos padėtos ant kėdės, o Jūs visu kūnu nusileidžiate žemyn ir pakylate aukštyn - tai tarsi prisitraukimai, kurių metu dirba visi rankų raumenys. Giliai kvėpuokite, pratimą kartokite iki 15 kartų.
 
Atminkite, kad sportuojant kiekvieną dieną pratimų atlikimo skaičių galite didinti. Svarbiausia - stebėkite savo kūną, poreikius ir sveikatos būklę.
 
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Dovanos Krikštynoms...
Eli.lt Testai
 
  Eli.lt forumas
 
  Dovanos Krikštynoms...  
 
 
  Naujausi kremai.  
 
 
  Plaukuciu atgaivinimas  
 
 
  Suknelės  
 
 
  Poilsis Palangoje