• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Puikiai liekninanti Pilateso mankšta (video)  1 

Autorius: Parengė Raimonda M.
2009-05-28 12:30:00

Puikiai liekninanti Pilateso mankšta (video)
Jupiterimages nuotr.

Pilatesas – tai visame pasaulyje išpopuliarėjusi „protinga mankšta“. Darydami bet kokį judesį, giliai kvėpuojame, išmokstame pajusti savo kūną. Mankštinimasis pagal Pilateso metodą – tai unikali pratimų sistema, kurią Džozefas Hubertas Pilatesas sukūrė dar XX amžiaus pradžioje. Tokių treniruočių rezultatas – kūno ir proto vienybė, lieknos harmoningos figūros formavimas.

Ši mankšta yra absoliučiai saugi, tinka įvairaus amžiaus žmonėms ir visų figūrų tipų žmonėms. Jei niekada nesimankštinote, tai Pilatesas gali būti puikus įvadas į kitas treniruotes. Teigiama, kad Pilatesas išvaduoja nuo įtampos, skatina ramybės ir teigiamų emocijų antplūdį.

Atliekant Pilateso pratimus, stiprėja pilvo, juosmens ir nugaros raumenys. Ypatingai tvirtėja raumenys apie stuburą, slanksteliai tampa stabilesni. Nors Pilatesas yra gana rami mankšta, tačiau ji puikiai lieknina. Reguliariai darant pratimus, mankštinami vidiniai pilvo raumenys – jie susitraukia, prilaiko kūną ir išsitempia. Tam reikia nemažai energijos, o tai reiškia, kad yra deginamos kalorijos. Giliai ir lygiai kvėpuojant, oras pripildo visus plaučius. Tai gerina deguonies ir medžiagų apykaitą organizme, o pastarieji procesai skatina riebalų deginimą.

Populiariąją Pilateso mankštą yra pamėgusios daugelis manekenių, garsių aktorių bei dainininkių. Pop karalienė Madona viena pirmųjų Holivude pradėjo praktikuoti Pilatesą, o vėliau paskui ją pasekė Sigurni Viver, Nikolė Kidman, Šaron Stoun, Džulija Roberts ir kitos žvaigždės. Moterys šią mankštą pamėgo, nes nuolat mankštinantis formuojamos dailios kūno linijos, atsiranda graži laikysena, plokščias pilvas, dailus užpakaliukas.

Pilateso pratimų yra labai daug ir įvairių, kuriuos galima pasirinkti pagal savo fizinį pasirengimą. Vieniems jie gali pasirodyti labai lengvi, kitiems – sunkūs, tačiau kaip visur ir visada, norint gauti rezultatą, reikia netingėti padirbėti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
sofy
2011-04-06 10:46:15
butu malonu ir filmuota medziaga pamatyt:)