• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Rankų mankšta žiemą

Autorius: www.lsveikata.lt
2010-02-11 08:15:00

Rankų mankšta žiemą
jupiterimages.com nuotr.
Kai žiemą mes šiek tiek priaugame svorio, jis greičiausiai “nusėda” viršutinėje rankų dalyje. Kovoti su tuo padės speciali mankšta.
 
Nesudėtingi pratimai gerina kraujotaką, atpalaiduoja raumenis, neleidžia odai suglebti. Daryti mankštą galima be apšilimo, jai reikia kasdien skirti bent 15 minučių. Mankštindamasi stebėkite kvėpavimą, jis turi būti normalus.

Po mankštos maudydamosi duše kempine ar specialia pirštine rankas pamasažuokite. Po vandens procedūrų kaip ir visą kūną ištepkite drėkinamuoju kremu arba losjonu.

1 pratimas. Ištieskite rankas į priekį. Pasukiokite riešus - 10 kartų pagal laikrodžio rodyklę, 10 - prieš.

2 pratimas.
Atsistokite. Kojos pečių plotyje, keliai šiek tiek sulenkti. Rankas ištieskite į priekį pečių aukštyje. Staigiai pasisukite į dešinę, po to - į kairę. Kojos ir klubai turi nejudėti. Pratimą kartokite 3-6 kartus.

3 pratimas. Stovėdamos, pakelkite kairiąją ranką į šalį, paskui - į viršų, staigiu judesiu ją sulenkite ir per galvą pasiekite dešinės ausies spenelį. Pratimą pakartokite dešine ranka.

4 pratimas. Kojos - pečių plotyje. Pasilenkite į priekį ir rankų pirštų galais pasiekite grindis. Neatsitiesdami rankas sulenkite per alkūnes, sugniaužkite kumščius. Po to staigiu judesiu ištiesinkite rankas ir kelkite jas kuo aukščiau už nugaros. Grįžkite į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 5-6 kartus.

5 pratimas. Atsistokite tiesiai. Kojos - pečių plotyje. Ištieskite rankas į priekį delnais į viršų. Staigiai sugniaužkite kumščius, staigiai juos atleiskite, išskėskite pirštus. Pratimą kartokite 8-10 kartų.



 


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus