• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sportuoti trukdančios priežastys

Autorius: eli.lt
2013-03-05 09:00:00

Sportuoti trukdančios priežastys

Nuolat skundžiatės netobulu kūnu, bet nepajudinate dėl to nei piršto? Nemažai žmonių niekaip neprisiverčia sportuoti, randa visokių pasiteisinimo priežasčių. Tokiems žmonėms reikia griežto trenerio, sekančio ir kontroliuojančio kiekvieną jų judesį arba kartais pakanka juos tiesiog padrąsinti ar patarti.

Galbūt priežastys, kurios trukdo sportuoti, nėra jau tokios neįveikiamos ir rimtos?

1. Trūksta laiko sportui. Dažniausiai problema yra ne laiko trūkumas, bet nesugebėjimas jo teisingai paskirstyti. Pagalvokite, kiek laiko praleidžiate prie televizoriaus ar plepėdama su drauge. Išsidėlioję savo prioritetus, ko gero atrasite 3 – 4 val. per savaitę sportui. Įpraskite sportuoti taip, kaip ir kiekvieną rytą valotės dantis ar einate į darbą.

2. Esate per daug pavargusi. Jaučiatės pernelyg pavargusi, kad eitumėte į sporto salę? Išgerkite puodelį arbatos, įsijunkite ritmingą ir energingą muziką ir skirkite sportui 30 min. Arba grįždama iš darbo išlipkite iš autobuso viena stotele anksčiau ir pasivaikščiokite. Tai padės atsipalaiduoti po sunkios darbo dienos, pašalins nuovargį, nuvys nerimą.

3. Netinkamas laikas. Nėra tinkamiausio laiko nei dabar. Pirmiausia reikia numesti 10 kg, uždirbti daugiau pinigų, ištekėti ir t.t.? Nelaukite kol sušlubuos sveikata ar pablogės savijauta – pasirūpinkite savo kūnu dabar. Paverskite sportą kasdieniniu įpročiu.

4. Sportuoti per sudėtinga. Nereikia kurti sudėtingos, sunkiai suvokiamos sistemos, pagal kurią mankštinsitės. Pavartykite sportui skirtus žurnalus ar įsigykite vaizdo įrašų su sportiniais pratimais.

5. Sportas vargina. Žinoma, sportas ir mankšta vargina, reikalauja įvairių pastangų. Bet kentėti nuo sveikatos sutrikimų, kuriems galima užkirsti kelią subalansavus mitybą bei sportuojant, yra kur kas sunkiau. Susiraskite sporto šaką, kuri teiktų jums džiaugsmą. Kuo daugiau ir įvairesnių fizinio aktyvumo formų rasite, tuo bus smagiau.

6. Jaučiatės per stora ir jums gėda eiti į sporto klubą. Išmokite mylėti savo kūną ir nekompleksuokite. Kad kūnas taptų gražesni ir tvirtesnis sportuoti būtina. Jei nedrįstate eiti į sporto klubą, sportuokite namuose įsigiję įvairių svarmenų ar tam tikrų treniruoklių.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus