• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Stangrus užpakaliukas ir seksualios kojos  5 

Autorius: JOY
2009-04-30 00:00:00

Stangrus užpakaliukas ir seksualios kojos
juoiterimages.com
Vasara jau ant nosies – pats laikas atsikratyti celiulito. Sėkmės formulė: mankšta, tinkama mityba ir kūno priežiūra. Po keturių savaičių būsi pasirengusi vilkėti bikinį!

Apie 80 proc. moterų kamuoja ši problema: celiulitas – nelygios riebalų sankaupos ant klubų, sėdmenų ir šlaunų. Skelbk kovą negražiems įdubimams, pašalink riebalus ir sustiprink jungiamąjį audinį. Mūsų keturių savaičių programa susideda iš trijų komponentų: daug sporto, subalansuotos mitybos ir kūno priežiūros. Nelengva, bet veiksminga. Pačios išbandėme! Kad pasiektum norimą rezultatą, daryk taip:

› visus pratimus atlik kartą per dieną – geriausia rytą (užtruksi apie 15 minučių).
› tris kartus per savaitę apie 30 minučių intensyviai vaikščiok (bėgimas pernelyg vargina jungiamąjį audinį!).
› du kartus per savaitę mankštinkis vandenyje arba plaukiok.

Be to, nepamiršk rytinio kontrastinio dušo, o po jo – trijų minučių masažo šepečiu. Jei laikysiesi kitų patarimų, per maudymosi sezoną drąsiai vilkėsi bikinį!

KELIAME KOJAS. Atsiremk į grindis rankomis ir kojomis (a). Kairę koją kelk nuo grindų taip, kad būtų klubų aukščio (b). Trumpai pabūk tokios pozos, nuleisk koją, bet nepadėk ant žemės. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat – kita.

SĖDMENYS + VIDINĖS ŠLAUNŲ PUSĖS

MOSTAI Į ŠONUS. Atsisėsk ant grindų, kojas sulenk. Ištiesk rankas delnais į apačią. Pakelk dešinę koją, sulenkus blauzdą pasuk atgal ir palaikyk (a). Ištiesk koją į šoną ir palaikyk ją iškėlusi (b). Vėl koją sulenk. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat kartų – kita.   


MAISTAS ODAI
Silicio gausūs maisto produktai, pavyzdžiui, petražolės, stiprina jungiamąjį audinį. Mūsų maistas organizme virsta rūgštimis arba šarmais. Per didelis rūgščių kiekis kaupiasi jungiamajame audinyje ir trukdo pasišalinti šlakams. Geriau dažniau valgyk grybų, brokolių, avokadų.

SPECIALIOS PRIEMONĖS
Odą reikia ne tik tepti kremais, bet ir šveisti, kad pašalintum negyvas odos ląsteles, suaktyvėtų kraujotaka, o oda būtų švelni lyg kūdikio 1. Šveitiklis „Talasso-Scrub Anti-Acqua“ („Collistar“, 151 Lt).


BRONZOS DVELKSMAS
Įrudusi oda atrodo stangresnė, įdubimai mažiau matomi. Tačiau UV spinduliai kenkia jungiamajam audiniui, todėl naudok savaiminio įdegio kremą arba švelnų įdegį suteikiantį kūno losjoną. Saulės gerbėjos turėtų rinktis apsauginius kremus su veikliosiomis medžiagomis. 1. Drėkinamasis savaiminio įdegio kremas „Auto Bronzant“ („Vichy“, 72 Lt). 2. Lengvas įdegio kremas „Everyday Summer Body Lotion“ („The Body Shop“, 64 Lt). 3. Savaiminio įdegio priemonė „Gocce Magiche“ („Collistar“, 86 Lt).

PILVAS + ŠLAUNYS
STIPRUS SLĖGIMAS
Atsigulk aukštielninka, kojas sulenk, kulnais remkis į grindis (a). Kelk dubenį į viršų, kol viršutinė liemens dalis ir šlaunys bus viena linija (b). Kairę koją tempk prie krūtinės, palaikyk, o dešinės kojos kulnu spausk grindis. Dabar tą patį atlik kita koja. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat kartų – kita.

CITRUSINIAI VAISIAI
VITAMINAS C stangrina audinius, jo itin daug apelsinuose, citrinose, paprikose ir kiviuose. 200 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių arba 150 g braškių suteikia kasdienį reikiamą vitamino C kiekį.

Gera vibracija
Nauji profesionalūs prietaisai padeda tikslingai kovoti su probleminėmis zonomis.

Celiulitą galima išmasažuoti! Atliekant procedūrą „Power-Wrap“ tave apvynios tvarsčiais su veikliosiomis medžiagomis (1) ir parodys, kokius pratimus turi atlikti stovėdama ant vibruojančios plokštės (2). Panaršyk internetą ir įsigyk diržą „Body-Nova“, kuriuo gali masažuoti problemines sritis ir taip aktyvinti limfinės sistemos veiklą (apie 250 eurų, www.hammer.de).

PRIEMONĖS ODAI STANGRINTI
Tik kremu kovos su celiulitu nelaimėsi. Derinamos su sveika mityba ir mankšta šių kremų veikliosios medžiagos gali sustiprinti jungiamąjį audinį. 1. Odą stangrinantis losjonas „Body Focus Firming Lotion“ („The Body Shop“, 100 Lt) 2. Stangrinamoji kreminė želė „My Silhouette!“ („Nivea“, 40 Lt). 3. Kūno kaukė „Sculpting Body Mask“ („The Body Shop“, 93 Lt).

LAIKAS IŠGERTI ARBATOS
Arbatai, skirtai figūrai dailinti, būdingas skysčius šalinantis poveikis. Teiraukis vaistinėse.

KELK KOJAS! Atsigulk ant pilvo, galvą padėk ant rankų, įtempk kojų pirštus (a). Dabar įtempk sėdmenis ir pakelk šlaunis nuo grindų, pėdas kelk aukštyn. Pabūk tokios padėties, kol suskaičiuosi iki 5 (b). Tada šlaunis nuleisk ant grindų. Pratimą pakartok 15 kartų.


GALINĖS ŠLAUNŲ PUSĖS

STIPRUS MOSTAS. Remkis į grindis rankomis ir kojomis. Ištiesk kairę koją, pakelk ją nuo grindų ir palaikyk pakėlusi (a). Tada koją kelk dar aukščiau, kol ji su nugara sudarys įstrižą liniją. Būdama aukščiausiame taške penkis kartus mostelėk koja į viršų (b). Tada ją nuleisk, bet nepadėk ant žemės. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat kartų – kita.

V.I.P.
35 metų CAMERON DIAZ svajonių figūra mėgaujasi ne tik dėl gerų genų, bet ir dėl intensyvios mankštos: penkis kartus per savaitę atlieka 30 minučių ištvermės treniruotę, lengvą mankštą su svarmenimis arba Pilateso pratimus. Be to, aktorė yra susižavėjusi vandens sportu.

/po nuotr./ Kietas užpakaliukas
Cameron Diaz atostogas leidžia aktyviai ir kūno formas dailina plaukiodama banglente.

LIEKNINAMIEJI PRODUKTAI
ŠPARAGAI. Juose esanti asparagino rūgštis šalina skysčius. Geriausiai vakare suvalgyk apie 300 g.
GREIPFRUTAI. Tikri riebalų degintojai: tam tikros medžiagos ir vitaminai stimuliuoja virškinimo procesą, šalina šlakus.
RYŽIAI. Juose mažai natrio, todėl ypatingai gerai šalina skysčius.

SĖDMENYS + NUGARA
RAUMENŲ TEMPIMAS. Ant suoliuko ar ant kėdės atsigulk ant pilvo, kelių nestatyk ant žemės. Remkis rankomis. Dešinį kelį patempk į priekį (a). Kairę koją sulenkus pakelk į viršų, pėdą stumk į viršų, kol šlaunis bus nugaros aukščio. Dabar penkis kartus lengvai mostelėk koją į viršų (b) ir nuleisk. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat kartų – kita.


PERSIKAS ar APELSINAS?
Celiulitas skirstomas į tris stadijas:
STADIJA Nr. 1: oda yra lygi, celiulitas matomas tik suspaudus odą. Galima gydyti tik masažais. Vengti svorio svyravimų!
STADIJA Nr.2: gulint užpakalis ir šlaunys yra lygios, stovint matyti maži įdubimai. Padėtis pagerėja numetus 2–3 kilogramus svorio.
STADIJA Nr. 3: celiulitas iškart matomas, audiniai sukietėję. Dažnai skauda, kai oda suspaudžiama. Būtinas intensyvus gydymas, geriausiai ištisus metus.

LIEKNĖK IŠ VIDAUS
Skysčius šalinančios piliulės ir gėrimai aktyvuoja audiniuose susikaupusius skysčius, šalina šlakus. Geriausiai vartoti 2–4 savaites. 1. „Cellulite“ („Vega“, apie 32 Lt).

KŪNO PURŠKIKLIS
Jei nepatinka kremai, du kartus per dieną kūną papurkšk stangrinamuoju bei drėkinamuoju aliejumi. Aliejus „Corpo Nuovo“ („Deborah“, 32,90 Lt).

VANDENS MALONUMAI
Vandenyje bet kokia mankšta yra 40 proc. veiksmingesnė. Nepamiršk to ir bent po 20 minučių vandenyje atlik pratimus kojoms dailinti.


ŠLAUNYS
GILŪS PRITŪPIMAI
Stovėk tiesiai, dešine koja remkis į kėdę. Rankas uždėk ant juosmens (a). Kairę koją stipriai sulenk, nugarą laikyk tiesiai (b). Vėl kairę koją ištiesk. Pratimą kartok 15 kartų viena koja ir tiek pat kartų – kita.

PRITŪPIMAI SU SVARMENIMIS
Atsistok tiesiai, į rankas paimk po 5 kg svarmenį (a). Kojas stipriai sulenk, sėdmenis stumk atgal, tarsi norėtum atsisėsti ant kėdės (b). Trumpai pabūk tokios padėties ir vėl išsitiesk. Pratimą kartok 15 kartų.

TRYNIMO IR GNAIBYMO PROCEDŪRA
Naudojant anticeliulitinius kremus svarbu odą lengvai trinti, gnaibyti ir masažuoti. Taip veikliosios medžiagos patenka į gilesnius odos sluoksnius ir stimuliuoja kraujotaką bei šlakų šalinimo procesą. Rinkis produktus su integruotu masažuokliu arba į savo kūno aliejų įlašink anticeliulitinio koncentrato.


DARYK TAI! +AUKŠTAKULNIAI BATELIAI. Jie ilgina kojas, sėdmenys atrodo stangresni. Tačiau šiuo optiniu triuku naudokis retai, pvz., kai vakare eisi kur nors prasiblaškyti. + LAIPTAI. Lipk laiptais, kiekvienas žingsnelis stiprina užpakalinės dalies raumenis.

NEDARYK TO! + RŪKYMAS. Siaurina kraujagysle, kenkia kolageno struktūrai. + DRUSKA. Per didelis kiekis druskos skatina organizme kauptis vandenį ir išpučia jungiamąjį audinį.

ARTIŠOKAI
Šio augalo lapai gerina virškinimą ir medžiagų apykaitą. Paruošimas: apie 30 minučių virk pasūdytame vandenyje su keliais citrinų sulčių lašeliais.


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
EasyTone
2010-05-02 22:15:01
Čia galima parsisiųsti su iliustracijomis: easytone.kedai.lt
Vaivija
2009-05-08 21:21:27
fastum :D topiniai komentarai su tais fastum :D
Dowa
2009-05-07 23:01:31
Kaip pratimus atlikti tai nesupratau. nors iliustracija kokia ideti galejo.