• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Stiprinkime kūną kartu! Efektingi pratimai moterims

Autorius: Eli.lt, nhs.uk
2012-09-09 13:20:00

Vėl privalgei pyragėlių? Pats laikas išsimankštinti ir gerai jaustis! Efektingi pratimai pradės ne tik žvaliai jaustis, bet ir sulieknėti.


Kadaise vadintas laiveliu, šis pratimas puikiai veikia nugarą ir dubens raumenis. Pratimą kartokite 20-30 kartų.


Dubens kėlimas puikiai veikia vidinius kojų raumenis ir nugarą. Pratimas tinkamas visiems, kas skundžiasi nugaros skausmais. Patimą kartokite iki 25 kartų. 


Pasistiebimai puikiai veikia išorinius ir vidinius kojų raumenis, gerina laikyseną. Pasistiebimus darykite iki 50 kartų. 


Įtūpstai. Senas, geras ir labai efektyvus pratimas visoms, kurias kankina per stambūs klubai ir prasta laikysena. Būdamos tiesia nugara, pratimus kartokite iki 25 kartų vienai kojai. 


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus