• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sudegink daugiau kalorijų!  1 

Autorius: pagal Fitsugar.com
2010-03-26 11:22:00

Sudegink daugiau kalorijų!
Fitsugar nuotr.
Pavasaris – metas taisyti formas, ypač jei per žiemą buvai atleidusi vadeles! Bėgioti ristele tau nepatinka ir mieliau renkiesi ilgus pasivaikščiojimus? Pasinaudok proga jų metu sudeginti kiek daugiau kalorijų nei įprastai!

1.    Pasispirk rankomis. Sulenk rankas kaip greitojo ėjimo sportininkai, per alkūnes 90 laipsnių kampu, ir mosčiok pirmyn-atgal su kiekvienu žingsniu. Taip eidama sudeginsi 15 procentų daugiau kalorijų.

2.    Ilgink arba greitink maršrutą. Juk sportuoujant krūviai laipsniškai didinami, tiesa? Jei neturi galimybės nueiti ilgesnio atstumo – pripratusi prie vieno tempo jį padidink, kad pati pajustum naują iššūkį.

3.    Keisk žingsnius. Einant tolygiu tempu raumenys prisitaiko, ima dirbti inertiškai, taigi kalorijų pradedama deginti mažiau. Kad taip nenutiktų, kaitaliok ėjimo tempą, ritmą, net pėdos padėtį: paėjėk ant kulnų, pasistiebusi ant pirštų, mažesniais, didesniais žingsniais. Be abejo, įprasto pasivaikščiojimo metu tai gali atrodyti kiek juokinga, bet jei tik pasitaikys proga kai niekas nemato – pasinaudok ja, nes tai tikrai veiksminga.

4.    Neaplenk laiptų. Laiptai – vienas geriausių treniruoklių širdžiai ir plaučiams, tai stangrina kojas ir užpakaliuką. Todėl jei tik gali pasirinkti maršrutą su laiptais – būtinai juo ir keliauk!

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
donatas
2010-04-09 11:12:50
atvaziuokit pas mane i kaima p[adirbeti tai busit ir sveiki ir liekni