• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Tiesa apie tai, ką jau žinote

Autorius: www.edieta.lt
2010-02-07 08:00:00

Tiesa apie tai, ką jau žinote
flickr.com nuotr.

Egzistuoja daugybė mitų, susijusių su sveikata, lieknėjimu ir sportu. Daugelis jais tiki besąlygiškai nė neįtardami, kaip jie yra toli nuo realybės. Taigi atėjo metas sužinoti tiesą apie dalykus, kuriuos laikėte akivaizdžiais.

Mesdami svorį geriau kurį laiką nesisverkite


Tikriausiai ne kartą girdėjote tokį patarimą. Neva pradėjus sportuoti kurį laiką svoris nekrinta, nes ima augti raumenų audinio masė, o raumenys sveria daugiau, nei riebalai. Taigi apie metamą svorį rekomenduojama spręsti iš savo drabužių: jei jie laisvėja – vadinasi, viskas gerai.

Tačiau vertėtų pastebėti, kad ši rekomendacija taikytina tik tiems, kurie apsėsti svorio metimo manijos sveriasi po 10 kartų per dieną. Specialistai tikina, kad moteris gali užsiauginti iki 500 g raumenų per mėnesį. Tačiau to pasiekiama tik kasdien atkakliai treniruojantis. Taigi jei jūs – ne atletė, dėl nekrentančio svorio kaltinti raumenų nevertėtų. Paieškokite kitų priežasčių, kodėl svoris nekrinta.

Pats savaime svėrimasis gali tapti puikiu stimulu siekti savo tikslo, kadangi tiek jūsų pastangos, tiek nuodėmės įgauna objektyvią matematinę išraišką. Specialistai rekomenduoja svertis kartą per savaitę, tuo pačiu paros metu.


Jei gersite daugiau vandens – sparčiau lieknėsite


Nėra moksliškai patvirtintų duomenų, kad esama ryšio tarp išgerto vandens kiekio ir lieknėjimo tempo. Dietologai neigia teoriją, kad skystis užpildo skrandį ir numalšina alkį. Organizmas skirtingai priima valgį ir gėrimą, taigi net ir daug gerdama vis tiek išalksite.

Įdomu tai, kad žmogus kartais gali supainioti alkį su troškuliu ir... tai lemia persivalgymą. Taigi vanduo išties naudingas, bet labiau padeda ne lieknėti, o likti sveikai. Nepamirškite, kad ne tik vanduo, bet ir daržovių sriubos, daržovės bei vaisiai gali tapti puikiu skysčių šaltiniu.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus