• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Tik 3 žingsniai link tobulo kūno

Autorius: Vytautė Žalytė
2012-02-29 09:30:00

Tik 3 žingsniai link tobulo kūno
AVON nuotr.

Sveikatingumo centre „Viva GYM“ kompanija AVON pristatė naują linijos „Solutions“ anticeliulitinį kūno losjoną su karambolos ekstraktu bei pateikė patarimus, kaip iki vasaros pasiekti geriausių rezultatų norinčioms turėti gražų kūną. Renginio viešnios, pasipuošusios „Reebok“ kolekcijos „Shapewear“ sportine apranga, buvo pakviestos pasimankštinti, užkąsti šviežių vaisių bei daržovių ir pasiklausyti rekomendacijų, kaip reikia paruošti kūną vasarai.

Kasdienė mankšta yra pirmasis žingsnis, siekiant išsaugoti puikią formą ir stangrų kūną. Sveikatingumo centro trenerė Edita Levandovska renginio viešnias pakvietė kartu atlikti kalanetikos pratimus. Tai efektyvių raumenų tempimo ir jėgos pratimų programa, kuri padeda stangrinti ir dailinti kūną. Trenerė pabrėžė, jog norint pasiekti geriausių rezultatų, svarbu mankštintis reguliariai. Ne visada spėjančioms nuvykti į sporto klubą ar mieliau sportuojančioms savo ritmu ir savo aplinkoje, rekomendavo susikurti sporto salę namuose ir naudotis ja bent 30 minučių kasdien.

Antras žingsnis – sveika mityba – padeda išlaikyti gražias kūno linijas ir išlikti energingoms visą dieną. O turinčioms problemų dėl smulkių pasmaližavimų, rekomendavo saldumynus keisti į sveikesnius produktus, kurie nedidina kūno riebalų sluoksnio ir neskatina celiulito formavimosi. „Morkos – puikus užkandis, galintis pakeisti traškučius. Gardžius šokoladinius batonėlius galima pakeisti dar gardesniais vaisias. Alkio priepuolius padeda išgyvendinti vaisių kokteiliai. Laikui bėgant, tai tampa įprasta rutina, puikiai veikiančia kūno formas. Mūsų tikslas – ugdyti įprotį taisyklingai maitintis, pasirinkti tinkamą maistą. Laikantis mitybos plano, svarbu pradėti sportuoti, kadangi fizinė veikla padeda sustangrinti kūną bei sudeginti riebalų perteklių. Efektyvi treniruočių programa, suderinta mityba ir tinkama kūno priežiūra padės pasiekti norimo rezultato jau po pirmojo mėnesio“, – sakė Edita.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus