• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Treniruotės: pati sau vadybininkė  11 

2008-09-04 00:00:00

Treniruotės: pati sau vadybininkė
Edieta.lt, "Gamma" nuotr.
Treniruočių efektyvumas visais laikais priklausė nuo pratimų atlikimo kokybės, žmogaus fizinės ir psichologinės būklės. Daugelis moterų, įsigijusios brangų abonementą, lieja prakaito upes kelis mėnesius, kol galiausiai pastebi, jog pasiektas rezultatas nebuvo vertas tiek laiko ir jėgų. Apmaudu. Tačiau kaip to išvengti? Atsakymas paprastas: reikalingas tikslus ir kryptingas treniruočių planavimas.

Pati sau vadybininkė

Prieš pradėdamos bet kurią sporto programą, išsiaiškinkite, kam ji iš tikrųjų skirta: bendrajai sveikatos būklei stiprinti ar konkrečiam tikslui pasiekti (pavyzdžiui, per 3 mėnesius numesti 9 kilogramus)? Reguliari, vidutinio fizinio intensyvumo treniruočių programa padeda pasiekti teigiamų pokyčių organizmo atžvilgiu (sustiprėja širdis, stabilizuojasi kraujo spaudimas, mažėja cholesterolio kiekis ir riebalų audinys), tačiau norint pasiekti konkrečių rezultatų – kita kalba. Tada jau reikalingos kitos treniruočių metodikos, kitoks jų planavimas. Tolesnė straipsnio medžiaga ir skirta moterims, kurioms brangus laikas bei tikslūs rezultatai.

Dienoraštis

Kiekvieno žmogaus adaptacinės – pripratimo prie krūvio – savybės yra skirtingos, todėl konkretaus tikslo išsikėlimas padeda apsibrėžti jo siekimo priemones, labiausiai tinkančias individualiam organizmui. Kita vertus, programos treneris nustato daugelį kriterijų, pagal kuriuos iš pradžių vykdoma bazinė programa. Ją pabaigus, kitame etape, gauti sportavimo rezultatai yra peržiūrimi, įvertinami, jeigu reikia, rodikliai koreguojami, atnaujinami. Rekomenduojama pradėti vesti asmeninius užrašus, kuriuose būtų raštu tiksliai ir aiškiai aprašyti tikslai, fiksuojami, o po to vertinami rezultatai.

Pirmiausia, suvokusi, ko norite pasiekti iš aktyvaus darbo sporto salėje, popieriaus lape užsirašykite trumpalaikius, vidutinius bei ilgailaikius tikslus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
???
2008-12-25 15:04:44
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????
2008-12-25 12:25:30
???????????????????????????????????????????????????????????????????
???
2008-12-18 12:01:56
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????.