• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Visagalės šokdynės nauda

Autorius: Parengė Gerda Zemenskaitė
2010-10-12 10:00:00

Visagalės šokdynės nauda
Jupiterimages.com

Pakelkite ranką tie, kurie nėra girdėję apie šokdynę. Šį patogų treniruoklį daugelis puikiai žino nuo vaikystės. Kai kurie sportininkai, pertraukų tarp rungtynių metu, treniruojasi būtent su šokdyne. O ką jau kalbėti apie lieknėjimą šios priemonės pagalba. Juk per valandą, atliekant pratimus su šokdyne, Jums gali pavykti išeikvoti 700 – 800 kilokolorijų.


Šokdynė padeda ugdyti šoklumą, ištvermę, stiprina kojų raumenis, stiprina kvėpavimą ir širdies kraujagyslių sistemą, lieknina figūrą. Šokdynės pagalba galima greitai atsikratyti papildomų kilogramų ir riebalų sluoksnio ant pilvo. Svorio sumažinimo pratimai šokdyne nereikalauja ir ypatingų įgūdžių bei laiko – Jums nereikės vaikščioti į sporto klubą ar mankštintis lauke.


Šokdynė turi keletą privalumų.


• Jos įsigyjimas nepareikalaus didelių ypatingų išlaidų.
• Šuoliukai su šokdyne nereikalauja specialiai tam skirtos vietos namuose.
• Tokiais pratimais galima sustiprinti raumenis ir pašalinti iš organizmo šlakus.
• Tai puiki profilaktinė priemonė prieš venų išsiplėtimą.

Šokdynė – svorio mažinimui. Nuo ko pradėti?


Visų pirma, reikia teisingai pasirinkti šokdynės ilgį. Yra du būdai:


1) Išmatuokite savo ūgį;
2) Išmatuokite šokdynės ilgį;


Pirmas būdas yra labai paprastas. Jūs renkatės šokdynę atitinkamai pagal savo ūgį. Pavyzdžiui, esant 165cm, tiks 250cm šokdynė, o jei Jūsų ūgis nuo 165 iki 180cm, Jums prireiks 280cm ilgio šokdynės. Jei esate aukštesnė nei 180cm, naudokite šokdynę, ilgesnę nei 3 metrai 10 cm.


Antras būdas taip pat nesudėtingas. Jums reikės paimti šokdynės rankenėles į rankas ir ištiesti sulig krūtinės lygiu. Jeigu apatinis jos galas liečia grindis, reiškia, kad šokdynės ilgis – tinkamas (šis būdas dažnas mokyklose, kūno kultūros pamokose)

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus