• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

10 „Daktaro Ozo“ sveikatos patarimų visiems ateinantiems metams  5 

Autorius: LNK
2011-02-05 10:05:00

10 „Daktaro Ozo“ sveikatos patarimų visiems ateinantiems metams
LNK

Vienas iš 100 įtakingiausių pasaulio žmonių daktaras Mehmetas Ozas amerikiečiams tapo sveiko gyvenimo guru.  Penkerius metus buvęs populiariojo „Oprah Winfrey šou“ nuolatiniu sveikatos ekspertu, daktaras Ozas turi savo valandinę laidą, kurioje su žiūrovais aptaria sveikatos ir geros savijautos klausimus. Viena laidos prodiuserių – pati garsioji Oprah Winfrey, kuri Ozą tituluoja „savo mylimiausiu daktaru“. Daktarui Ozui nėra tabu temų. Savo šou daktaras aptaria viską -  nuo sekso, dietos, mankštos iki įvairių ligų ir jų prevencijos. Nenuostabu, kad vos per kelerius metus jis tapo kultiniu sveikatos patarėju dėl sveiko gyvenimo būdo pamišusioje Amerikoje. JAV žaibiškai išpopuliarėjusią pokalbių laidą apie sveikatą „Daktaras Ozas“ („The Dr. Oz Show) šiokiadieniais 18 val. rodo TV1.

Daktaras Ozas savo gerbėjams išplatino dešimt pasižadėjimų šiems metams, kurie naudingi kiekvienam žmogui, norinčiam gyventi sveikai ir ilgai.

1. Ilgiau miegoti. Žinau, dažnai tą kartoju, nors pats ne visuomet laikausi savo patarimo. Kai dienos įtemptos, o laikas spaudžia, lengviausia jo prasimanyti atėmus iš miego, bet pasekmės gali būti labai skaudžios. Miegas – organizmui būtinas procesas, gydantis, atstatantis ir saugantis daugybę sudėtingų sistemų bei gyvybinių organų funkcijų. Neišsimiegant sutrinka hormonų veikla, organizmą griauna pagausėję streso hormonai, dėl kurių auga svoris, kyla uždegimai, didėja kraujospūdis ir net nusilpsta imunitetas. Patys pasirinkite, kada eiti miegoti, bet stenkitės kas naktį išmiegoti po septynias valandas ir ne mažiau.

2. Suliesėti keturiais kilogramais. Atsikratyti antsvorio – ne šiaip sau yra dažniausias naujametinis pasižadėjimas - tas tikrai svarbu. Antsvoris didina infarkto, insulto ir net kai kurių formų vėžio riziką. Bet pradėjus mesti svorį netinkamai, jau po mėnesio galite išeiti iš rikiuotės, todėl siūlau pradėti nuo keturių kilogramų ir laikytis užsibrėžto tikslo. Atsikračius vos keturių antsvorio kilogramų penkiasdešimt procentų sumažėja širdies infarkto rizika. Dar daugiau – kraujospūdis gali sumažėti tiek, kad jums nebereikės vaistų. Taip pat sumažės pavojus susirgti osteoartritu, sumažės kai kurių rūšių vėžio rizika ir net imsite geriau miegoti. Paprasčiausia pradžia - užkandžiavimą priešais televizorių pakeisti  mankštele. Jei žiūrėdami televizorių kasdien suvartojate maždaug du šimtus aštuoniasdešimt aštuonias kalorijas, per metus galite priaugti iki dvylikos kilogramų. Pakeitę užkandžiavimą paprasčiausiais mankštos pratimais, tokiais kaip įtūpstai ir atsispaudimai nuo sofos, lavinsite raumenis, deginsite kalorijas ir būsite užsiėmę, todėl mažiau norėsite beverčių užkandžių.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
zita
2013-10-16 07:53:52
Ingrida,zinau kaip jums padeti.Mato kn.860891952
Lina
2013-04-14 23:09:28
Noriu paklausti ,ka daryti pas mane labai slenka plaukai.lb sausi ,ir pasisiausia,Aciu.
Ingrida
2013-03-03 18:40:39
Noriu paklausti,kaip galėčiau pastoti,nors mes kartu jau 3-treji metai,daug kartų mes bandėme bet as taip ir nepastoju,ką man reikėtu daryti,padėkite man ačiū...
Greit baigiu
Eli.lt Testai
 
  Eli.lt forumas
 
  Greit baigiu  
 
 
  Kokia sanatorija geriausia  
 
 
  Nėštumo nutraukimas  
 
 
  Orginali dovana  
 
 
  Žvynelinė