• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

10 „Daktaro Ozo“ sveikatos patarimų visiems ateinantiems metams  5 

Autorius: LNK
2011-02-05 10:05:00

6. Kasdien skirti laiko draugams ir šeimai. Tyrimai parodė, kad išlaikydami tvirtus socialinius ryšius ir išlikdami protiškai aktyvūs, galime sumažinti senatvinės silpnaprotystės ir net Alzhaimerio ligos riziką. Bendravimas ne tik išlaiko smegenis aktyvias, bet ir sumažina stresą, palaiko emocinę sveikatą. Todėl po vakarienės numatykite pažaisti stalo žaidimą su šeima arba pasivaikščioti su draugu, su kuriuo jau keletą mėnesių nesikalbėjote. Arba paskambinkite draugui (sms žinutės negana). Palaikyti ryšius – darbas, bet galiausiai kūnas ir protas jums padėkos.

7. Mažiau vartoti saldžių gėrimų. Žinovai pritaria, kad gėrimai – didžiausias slaptas kalorijų šaltinis - nuo kaloringų limonadų ir įmantrių alkoholinių kokteilių, maišomų baruose, iki cukraus ir riebalų perkrautų kavos gėrimų – visur vien kalorijos. Dar blogiau, kad gėrimų kalorijos mūsų nepasotina, todėl valgome tiek pat. Šiais metais pasižadėkite negerti kalorijų. Vietoje limonado išbandykite gazuotą vandenį su citrina arba šlakeliu sulčių. Vietoje įmantraus kokteilio užsisakykite paprastesnį gėrimą – degtinės su gazuotu vandeniu arba lengvo alaus. Jei labai norite ko nors įmantresnio, gerkite „Kruvinąją Merę“ – su pomidorų sultimis gausite ir vitaminų.

8. Išbandyti ką nors nauja – įtraukti į valgiaraštį juodųjų ryžių. Per visas žinias pranešama, kad žmonės vadina juos naujuoju supermaistu. Juose yra daugiau antioksidanto antocianino, nei mėlynėse, kurios, kaip žinia, saugo nuo širdies ligų ir vėžio. Be to, juoduosiuose ryžiuose mažiau cukraus, daugiau skaidulų ir daugiau vitamino E, nei mėlynėse. Ir dar geriau - jie pigesni.

9. Rūpintis savo liemens apimtimi. Vienas iš geriausių būdų sužinoti, ar turite antsvorio – pasidomėti savo liemens apimtimi. Jūsų liemens apimtis turėtų būti lygi pusei jūsų ūgio. Vadinasi, jeigu jūsų ūgis  vienas metras ir šešiasdešimt centimetrų, jūsų liemuo turėtų būti aštuoniasdešimties centimetrų ties bamba. Vidurių riebalai turi didelės įtakos sveikatai, tada jei užsibrėšite tikslą, kad jūsų liemens apimtis taptų lygi pusei ūgio, jūsų laukia sveiki metai.

4 psl.
BuvęsPuslapis 3 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
zita
2013-10-16 07:53:52
Ingrida,zinau kaip jums padeti.Mato kn.860891952
Lina
2013-04-14 23:09:28
Noriu paklausti ,ka daryti pas mane labai slenka plaukai.lb sausi ,ir pasisiausia,Aciu.
Ingrida
2013-03-03 18:40:39
Noriu paklausti,kaip galėčiau pastoti,nors mes kartu jau 3-treji metai,daug kartų mes bandėme bet as taip ir nepastoju,ką man reikėtu daryti,padėkite man ačiū...
Nėštumo nutraukimas
Eli.lt Testai
 
  Eli.lt forumas
 
  Nėštumo nutraukimas  
 
 
  Veido valymas  
 
 
  Greit baigiu  
 
 
  Pigūs skrydžiai  
 
 
  Grožio salonai