• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

9 atostogų patarimai moterims: kam turėtumėte negailėti laiko?

Autorius: Eli.lt
2016-07-23 11:00:00

9 atostogų patarimai moterims: kam turėtumėte negailėti laiko?
Pagaliau atėjusios vasaros atostogos – tikras malonumas tiek kūnui, tiek sielai. Tačiau ką reikėtų daryti, kad joms pasibaigus iš tikrųjų jaustumėtės visapusiškai pailsėjusios ir energingai galėtumėte kibti į naujus darbus? Specialistai tikina, kad per atostogas būtina atkreipti dėmesį į savo mitybą, tinkamai pailsėti ir deramai pasirūpinti savo sveikata.

Poilsis

1. Kokybiškai išsimiegokite.
Miego kokybė lemia ne tik žmogaus fizinę savijautą, bet ir psichologinę būklę. Jei per darbus šiam malonumui tegalite skirti vos keletą valandų, bent per atostogas leiskite sau išsimiegoti pakankamai. Specialistai pataria prieš miegą gerai išvėdinti kambarį, atsipalaiduoti, negerti kavos ir per daug neprisivalgyti. Be to, patartina atsikratyti įpročio rytais atidėlioti žadintuvo signalą vėlesniam laikui – tai tik sutrikdo miego ciklą ir visiškai nesuteikia papildomo poilsio, ypač atostogų metu.

2. Nepamirškite kasdienės mankštos įpročių. Per atostogas nepamirškite skirti laiko ir sportui – 30 minučių aktyvi fizinė veikla ne tik prablaškys negatyvias mintis ir leis atsikratyti papildomų kilogramų, bet ir padės išvengti širdies bei kraujagyslių ligų. Jei jūsų netraukia treniruotės sporto klube, skirkite keletą minučių pasivaikščiojimui paplūdimiu ar miško takeliais, plaukiojimui jūroje ar ežere, bėgiojimui parke, šokiams ar pasivažinėjimui dviračiu.

3. Pamirškite stresą. Atostogų metu bent keletą minučių kasdien skirkite atsipalaidavimui – tam puikiai tinka meditacija, specialūs relaksacijos pratimai, pasivaikščiojimas gamtoje ar tiesiog maloniai praleistas laikas skaitant mėgstamą knygą. Specialistai pataria kuo dažniau skanauti riešutus ar bananus, kurie padidina vadinamojo laimės hormono – serotonino – išsiskyrimą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus