• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Aukštakulniai nuo ryto iki vakaro

Autorius: parengė Laura M.
2010-07-29 11:47:00

Aukštakulniai nuo ryto iki vakaro
Jupiterimages nuotr.
Grakščiai vaikščioti avint aukštakulnius – menas, o jaustis patogiai su aukštakulniais – jau visas mokslas. Štai pagrindinės jo taisyklės!

•    Ištepusi kojas vėsinamąja želė, į aukštakulnius įsispirti bus daug maloniau, jausiesi daug patogiau, o kojos per dieną pavargs mažiau.

•    Optimalus ryte avimų kulniukų aukštis – 5-7 cm. Aukštesnė pakulnė ankstyvą rytą laikoma blogu tonu.

•    Pusiaudienis – metas ir vėl prisiminti kojas. Bent 5 minutes pamankštinusi ir pamasažavusi pėdas bei blauzdas pajustum, kaip kojų nuovargis, sustingimas, nutirpimas ir kiti nemalonūs pojūčiai praeina nė nespėję tavęs pakankinti.

•    Pirštų sustingimas praeis keletą kartų išskėtus ir vėl suglaudus kojų pirštus. Achilo sausgyslę kiek pamankštinsi pasukusi pėdomis ratukus: 10 kartų prieš ir 10 kartų pagal laikrodžio rodyklę, palankstydama pėdą aukštyn ir žemyn. Šie nesudėtingi pratimai apšildys raumenis.

•    Patogu darbe ar rankinėje turėti ir vėsinantį kojų purškiklį ar paprasčiausio terminio vandens, kuris švelniai sudrėkintų ir atvėsintų odą bei vėl leistų pajusti komfortą kojose.

•    Popietė – ir vėl metas bent keletą minučių pailsėti nuo batų. Nusiavusi batelius pereik keletą kartų per kambarį ar savo kabinetą statydama kojas tik ant kulnų, pamasažuok blauzdas ir pėdą, pabarstyk kojas dezodoruojančiu talku. Kojos nebeatrodys pavargę, sugrubusi oda suminkštės.

•    Jei vis dėlto jauti, jog kojos pavargo, blauzdas nemaloniai maudžia, patepk jas skausmą malšinančiu gydomuoju tepalu.

•    Apie pavakarę jau gali įsispirti ir į savo mėgstamus batelius, kurių kulniukas siekia net 10 ar 12 cm – joks etiketo žinovas nedrįs ištarti nė pusės žodžio. Taigi pirmyn linksmintis!

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus