• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Baklažanas - antsvoriui mažinti

Autorius: grozioklubas.lt
2010-03-17 17:00:00

Baklažanas - antsvoriui mažinti
jupiterimages.com nuotr.

Baklažanas - labai vertinga daržovė, tačiau daugelio žmonių nemėgstama dėl specifinio kartoko skonio. Baklažanuose gausu PP, C, B grupės vitaminų. 100 gramų baklažano yra tik 28 kalorijos, 0.83 gr. baltymų, tik 0.23 gr. riebalų, 6.64 gr. angliavandenių. Baklažanuose gausu kalio, kuris normalizuojaa vandens kiekį organizme, gerina širdies darbą. Todėl puikiai tinka norintiems atsikratyti anstvorio.

Keletas gudrybių apie baklažanus:

Jei nepatinka specifinis baklažano kartumas, supjaustytus baklažanus pabarstykite druska, palikite pusvalandžiui, ir nuspauskite vandenį.
Tam, kad baklažanai kepant neprisigertų aliejaus, prieš gamindami patiekalus, pusvalandžiui pamerkite supjaustytą baklažaną į šaltą vandenį.
Jei norite šią daržovę užsiauginti ekologiškai, Jums reikia sodinti baklažanų sėklas kovo mėnesį, ir būtinai šiltnamyje. Kadangi daugiausia ši daržovė auginama pietuose, ji mėgsta šilumą.Jei neturite galimybių auginti patys, mėgaukitės prekybos centruose įsigytais, pietuose išaugintais baklažanais.

Pasigaminkite keletą baklažano patiekalų:

1.Pusvalandį šaltame vandenyje  pamirkytą baklažaną, iškepkite orkaitėje, smulkiai supjaustykite, ir sumaišykite su dviem pomidorais, puse nedidelio poro, alyvuogių aliejumi.

2.Paragauti galite ir žalių baklažanų salotų. Smulkiai supjaustykite baklažaną, agurką, svogūną, įberkite keletą alyvuogių, užpilkite žolelėmis(tinka kuminas, petražolės, bazilikai), alyvuogių aliejumi, druska.

3. Griežinėliais supjaustykite baklažaną, pabarstykite druska, pamirkykite kiaušinio plakinyje, apvoliokite kukurūzų miltuose ir kepkite aliejuje.

4. Baklažaną perpjaukite pusiau, išskobkite, pridėkite cukinijų, morkų, ryžių, kmynų, česnakų, porų, kepkite orkaitėje. Galite apibarstyti fermentiniu sūriu, tačiau taip paruoštas patiekalas bus kaloringesnis
.
5. Pasigaminkite baklažanų ikrą. Orkaitėje iškepkite pusę kilogramo baklažanų, nulupkite odelę, smulkiai supjaustykite, pridėkite svogūnų (1.5 svogūno), tris skilteles česnako, pipirų, druskos, ir viską gerai išmaišykite. Tepkite ant duonos ir ragaukite.
 
Skanaus!
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus