• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Česnakai, žuvis, špinatai padės susidoroti su stresu

Autorius: Eli.lt, freedigitalphotos.net
2014-04-17 18:00:00

Česnakai, žuvis, špinatai padės susidoroti su stresu
Ruduo – permainų, depresijos, nerimo metas. Kovokite su tuo ne tik vaistais, bet ir sveiku maistu. Iš depresijos gniaužtų padės išsivaduoti tam tikri produktai, kuriuos jums ir aprašysime šiame straipsnyje.

Špinatai

Pripildyti folio rūgštimi jie padeda susidoroti su stresu. Kuo daugiau šios daržovės dėkite į gaminamus patiekalus ir rudeninė depresija išgaruos akimirksniu. Špinatuose gausu ir magnio, kuris ypač teigiamai veikia nervų sistemą.

Riešutai

Migdoluose gausu vitamino B ir E. Vitaminas B gerina nervų sistemos būklę, puikiai kovoja su stresu, o vitaminas E yra nepakeičiamas dailios odos pagalbininkas.

Žuvis



Yra gausybė žuvies rūšių, tačiau visos jos yra ypatingos, nes visose gausu omega-3 sočiųjų rūgščių, kurios puikiai veikia žmogaus psichiką. Valgydami žuvį sugebėsite ilgiau išbūti ramioje būsenoje, būsite kantresni ir produktyviai dirbsite visus darbus.

Česnakai


Ne tik vampyrams baidyti :) Tai puikus antioksidantas. Greitai ir efektyviai kovoja su puolančiomis peršalimo ligomis, gripu. Česnakas rudenį – nepamainomas.

Pienas



Tikriausiai visi žinote, kad piene yra gausu kalcio ir vitamino D, tačiau turėtumėte atminti, kad pienas pasižymi ir vitaminų B2, B12 gausa. Šie vitaminai padės susidoroti net ir su didžiausiu stresu.
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus