• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Daugiau sveikatos kasdien  2 

Autorius: Womansday.com
2012-04-25 09:25:00

Daugiau sveikatos kasdien
Freedigitalphotos nuotr.
Garsiojo daktaro Ozo patarimai, kaip mažais žingsneliais pasiekti didelių tikslų! Štai paprastas mitybos ir įpročių korekcijos planas, kuris padės kasdien gerinti savo sveikatą: spartinti medžiagų apykaitą, stiprinti imunitetą, gerinti miegą, lėtinti senėjimo procesus ir netgi padidinti savo IQ! Kasdien išbandyk po vieną naują taisyklę, ir jau po savaitės pasijusi žvalesnė bei energingesnė!

1 diena: Stiprink smegenis

VALGYK: Salierų. Juose gausu liuteolino, antioksidanto, turinčio priešuždegiminių savybių, kuris užkerta kelią smegenų apnašų, ilgainiui sukeliančių Alzheimerio ligą, formavimuisi.

GERK: Baltosios arbatos. Joje yra teanino, unikalios amino rūgšties, kuri didina smegenų aktyvumą, intensyvina dėmesio sukaupimą.

DARYK: Gamink maistą su kokosų aliejumi. Tai riebalai, kurie labai greitai patenka į kraują ir naudojami kaip smegenų kuras. Naudok šį aliejų kepdama arba pagardink juo avižinių dribsnių košę.

2 diena: Spartink medžiagų apykaitą

VALGYK: Čili pipirų. Juose esantis kapsaicinas, suteikiantis pipirams aitrumo, spartina medžiagų apykaitą daugiau nei 20 procentų. Taip pat valgyk liesų baltymų – pasistenk jų gauti su kiekviena maisto porcija. Virškindamas viščiuko krūtinėlę ar liesą kalakutieną organizmas sunaudoja septynis kartus daugiau energijos nei virškindamas riebalus ar angliavandenius.

GERK: Vandens. Kai kūnas negauna pakankamai vandens, medžiagų apykaita lėtėja.

DARYK: Jėgos pratimų. Tai padeda formuotis raumenų audiniui, o daugiau raumenų turintis organizmas sunaudoja ir daugiau kalorijų. Jėgos pratimus atlik mažiausiai 2 kartus per savaitę po 15-20 minučių.

3 diena: Stiprink imunitetą

VALGYK: Česnako. Jis stiprina imuninę sistemą ir spartina organizme baltųjų kraujo kūnelių, kovojančių su ligomis, gamybą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
stase
2013-06-30 14:07:06
labai noreciau kad daktaro ozo patarimu rastume daug daugiauo gal ir visa knyga
klik
2012-06-28 10:43:20
Paprastas darbelis! Registruojatės šia nuoroda http://www.twodollarclick.com/index.php?ref=edzius peržiūrite kelis puslapėlius ir gaunate už tai tikrai nemažus pinigus. Taip pat galite registruotis ne tik šiame, bet ir kituose puslapiuose, kurie veikia taip pat, tik uždirbti dar daugiau duoda! http://www.50dollarclick.com/?ref=edzius , http://www.milliondollarbuxx.com/?ref=edzius . Patikėkit tai tikrai neapgailėtini keli centai. Žinoma, reikia šiek tiek pakentėti, kol gauni pirmuosius pinigėlius, bet jau kai gauni, tikrai jautiesi savimi patenkintas ir nenusivylęs, kad nepabijojai rizikuoti ir skirti kelias minutes savo laisvo laiko. Sėkmės!