• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dešimt būdų prabusti

Autorius: Respublika.lt
2013-02-22 09:03:00

Dešimt būdų prabusti
respublika.lt; Jupiterimages nuotr.

Tik jau nemeluokite, tikrai būna taip, kad reikia būti gyvam ir budriam, o iš tiesų daug mieliau priglaustumėt galvą prie pagalvės nei rankas prie klaviatūros. Tiesiog „fe“, kaip nieko nesinori, o žiovulys pakabina žandikaulį taip, kad net užstoja kaklaraištį.

Mieguistumas dieną vargina ne vieną, ypač pavasarį. Ir tai ne diagnozė, o greičiau būsena, kurią sukelia galbūt vitaminų trūkumas, galbūt sutrikę bioritmai, galbūt toji garsioji būsena, kad viskas „dzin“. Eidami „miega“ beveik pusė didžiųjų miestų gyventojų. Mieguistieji užsnūsta prie vairo, parpia per paskaitas ir visuomeniniame transporte, nenulaiko galvos darbo vietose.

„Pastogė“ nutarė pasidomėti, kokių priemonių pataria imtis specialistai ir šiaip žinovai, ir pastudijavo tų patarimų veiksmingumą.

10 vieta. Geriausias būdas kovoti su mieguistumu dieną – judėti. Truputį banalu, bet rytas turėtų prasidėti nuo mankštos ir kontrastinio dušo. Darbe, norint išvaikyti miegus, reikėtų daryti mini mankštas. Taip ir įsivaizduoji, ateina šefas, o tu čia mojuoji svarmenimis.

9 vieta. Sako padeda visokie vitaminai ir mineralai. Pavyzdžiui, trūkstant vitamino B1 skauda galvą, jaučiamas nuovargis, silpnumas, muša širdis, jei nepakanka B2 ir B6 – iš viso depresija apima. Maža to, reikėtų atsisakyti alkoholio ir nikotino kiekius sumažinti iki minimumo. Hmm, hmm, matyt nedaugelis su šia nuomone sutiktų.

8 vieta. O čia jau kažkas rimčiau. Naujienų agentūros informuoja, kad Amerikos kompanija pristatė rinkai naują produktą – kavą su „padidintu kofeino kiekiu“. Tiksli sudėtis ir kavos gamybos būdas slepiamas. Matyt, ne vien kofeino prikišta. Tačiau tos kavos gamintojai tvirtina, kad vienas du puodeliai tokios kavos suteikia energijos visai dienai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus