• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Eik miegoti anksčiau

Autorius: parengė Laura M.
2011-05-02 15:35:00

Eik miegoti anksčiau
Dreamstime nuotr.
Štai 7 priežastys, kodėl tai padaryti iš tikrųjų verta!

Sakoma, anksčiau kėlęs ir anksčiau vedęs – nesigailėsi. Šiuolaikiniame pasaulyje antroji tiesa skamba kiek abejotinai. Gal metas ją keisti kita? Pavyzdžiui, anksti gulęs ir anksti kėlęs – nesigailėsi. Nes toks režimas leis pasiekti produktyvumo ir gyvybinės energijos maksimumą!

1 priežastis: Anksčiau atsigulusi greičiau... sulieknėsi

Žmonės, kurie vėlai keliasi ir vėlai iena gulti, per dieną suvartoja daugiau kalorijų, net jei jie nėra alkani. Vėlyvu metu organizmas persiorientuoja iš kalorijų deginimo režimo į energijos kaupimą, tad jei tavo didžiųjų valgių porcijos nusikels į vėlyvą popietę – svoris augs sparčiau nei tuo atveju, jei tą patį maisto kiekį būtum suvalgiusi anksčiau. Be to, jei užkandai apie vidurnaktį (o pelėdoms tai – įprastas metas lengvai vakarienei), labiau tikėtina, kad pabudusi atsisakysi pusryčių. Tai savo ruožtu reiškia, kad bus sunkiau atsispirti užkandžiavimams dienos eigoje.

2 priežastis: Geriau miegosi

Gali į valias girtis, kad produktyviausias ir darbingiausias paros metas tau – vidurnaktis, bet pamąstyk, ar tikrai verta tuo didžiuotis? Tokia vėlyva veikla dažnai tampa priežastimi, kodėl užmigti tampa vis sunkiau ir sunkiau. O jei prieš užmigdama varteisi nuo šono ant šono, labai tikėtina, jog net ir užsnūdus bus sunkiau pasilikti sapnų karalystėje, taigi šokinėsi iš miego nuo kiekvieno krepštelėjimo.

3 priežastis: Produktyvesnis rytas

Net jei esi įsitikinusi, kad nesi vyturys, tad ryte tavo atliekami darbai šliaužia sraigės tempu, specialistai paprieštaraus: nė vienas žmogus biologiškai nėra sutvertas keltis vėlai. Atsikėlusi anksčiau visą dieną turėsi daugiau energijos, taigi darbai eisis sparčiau, juos užbaigsi greičiau ir... turėsi daugiau laisvo laiko!

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus