• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Gerkite sultis į sveikatą  1 

Autorius: Parengė Gerda Zemenskaitė
2010-12-13 14:01:00

Nuo vaikystės visiems žinoma daržovių ir vaisių sulčių nauda. Tačiau naudojame jas nemokšiškai, nediferencijuotai ir neapdairiai! O jeigu neįvertinamos kiekvieno gėrimo savybės, tai jų vartojimas dažnai būna be naudos, netgi kenkia. Tad būtina žinoti, kad...
Sulčių rūšis: Abrikosų, arbūzų, vynuogių, kriaušių sultys.
Savybės: Pasireiškia šlapimą varančiu efektu.
 

Sulčių rūšis: Aivų, granatų, mėlynių.
Savybės: Sulaiko šlapimą.

Sulčių rūšis: Abrikosų, kopūstų, persikų, pomidorų – tulžį varančiu efektu.
Savybės: Pasižymi tulžį varančiu efektu.

Sulčių rūšis: Braškių, mandarinų, burokėlių, trešnių, morkų sultyse yra daug sacharozės.
Savybės: Turi itin daug sacharozės.

Sulčių rūšis: Slyvų, trešnių, serbentų, kiaušių, obuolių ir vynuogių sultyse.
Savybės: Turi labai daug fruktozės.

Sulčių rūšis: Vynuogių, slyvų, obuolių, braškių, serbentų, morkų ir arbūzų sultyse.
Savybės: Labai daug gliukozės.
 

Nota Bene!
Natūralios sultys, pagamintos namų sąlygomis, labai koncentruotos. Todėl jų gerti rekomenduojama ne daugiau kaip 1.5 stiklinės per dieną, jas praskiedžiant (1dalis sulčių, 1dalis vandens).
 
SKANAUS!
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
mamyte
2010-12-13 20:51:34
aciu :)