• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Geros savijautos patarimai  2 

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-11-12 12:00:00

Geros savijautos patarimai
jupiterimages nuotr.
Vienas didelis žingsnis ar pasiekimas susideda iš daugybės mažų. Todėl jeigu norite pasiekti ilgalaikių lieknėjimo bei geros savijautos rezultatų, turite pradėti jau nuo šiandienos. Keletas mažų pasikeitimų – didelė nauda grožiui ir sveikatai. Pateikiame keletą vertingų patarimų, kurie padės pasiekti tolimesnių didesnių rezultatų bei pagerins jūsų savijautą jau šiandien.

 

Jausmai:

Įsimylėkite, susižavėkite arba leiskitės užvaldoma aistros ir taip pagreitinsite savo medžiagų apykaitą.

Kuo dažniau ir nuoširdžiau juokitės! Jūsų medžiagų apykaita pagreitės ir sudeginsite iki 23 kalorijų vienos juoko dozės metu. Taip pat juokiantis mankštinasi veido raumenys.

Masažas:

Masažas ne tik atpalaiduoja raumenis, bet ir šalina toksinus ir šlakus iš kūno audinių ir daro juos stangresnius. Įsigykite šiurkštaus audinio plaušinę ir duše bent 5 minutes kas rytą pamasažuokite visą kūną. Arba išsimaudžiusi po dušu kasryt delnais pagal laikrodžio rodyklę masažuokite pilvą apie 3 minutes.

Mityba:

Ne naujiena, tačiau jeigu pamiršote, priminsime, jog būtina gerti kuo daugiau vandens (2 – 3 litrus per dieną). Nereikia visų trijų litrų išgerti vienu ypu. Gurkšnokite vandenį (geriausia negazuotą mineralinį vandenį) visą dieną, nes jis drėkina odą išplauna nuodingąsias medžiagas iš organizmo. Be to, naudinga prieš kiekvieną valgį išgerti stiklinę vadnens – tokiu būdu mažiau suvalgysite, nes vanduo suteiks sotumo jausmą.

Jeigu nenorite išsipūtusio pilvo, tuomet negerkite gazuotų gėrimų.

Didelė klaida – pradėti rytą nuo puodelio kavos. Tai nėra tinkamiausias gėrimas dienos pradžiai. Taip pat netinkamos yra ir vaisinė bei juodoji arbata. Nuo kavos ir juodosios arbatos pučia vidurius, o vaisinės arbatos didina skrandžio rūgštingumą. Be to, nors kava ir pakelia nuotaiką bei padeda pasijusti žvaliau, dažnai ją geriant atsiranda nerimo jausmas bei gali pradėti kankinti nemiga. Geriau vos tik atsikėlus išgerti stiklinę vandens, o padarius mankštelę ir nusiprausus po dušu, išgerti puodelį žaliosios arbatos. Po to visą dieną maistas bus lengviau ir greičiau virškinamas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
in love
2009-11-12 13:06:35
Įsimylėjimas - geriausia strategija:))))... Vien mityba geros savijautos ir dvasinės palaimos nepasieksi, o meilė - ji gali viską:)))...Aciu, kad priminet.....
Nafta
2009-11-12 12:37:49
Straipsnius galėtumėte atidžiau rašyti:

"...gerkite sultis, valgykite vaisinius ledus, JOGURTUS, džemus, uogienes, pudingus, JOGURTUS, sūrelius, grūdėtą varškę su uogomis..."

* kam kartoti du kartus?

"...Kad nebūtų jodo stygiaus, į savo valgiaraštį įtraukite JŪSŲ gėrybių (krevečių, krabų, moliuskų), bei žuvies.

* Kokių dar jūsų gėrybių? Gal visgi Jūros gėrybių ?