• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ilgo, sveiko ir laimingo gyvenimo paslaptys  1 

2008-07-04 00:00:00

Ilgo, sveiko ir laimingo gyvenimo paslaptys
Parengta pagal užsienio žiniasklaidą, „Gamma“ nuotr.

Kur slypi stiprios sveikatos, geros savijautos ir ilgaamžiškumo paslaptys? Pateikiame keletą paprastų ir kasdieniškų patarimų, kurie padės prailginti gyvenimą, kasdien jaustis žvaliai ir energingai.

Garsiai juokitės. Nuoširdus ir netramdomas juokas ne tik pašalina rūpesčius, nuveja nerimą, bet ir išplečia kraujagysles ir pagerina kraujotaką, sumažina širdies priepuolio pavojų. Be to, juokas degina kalorijas!

• Kuo daugiau judėkite. Kad gautumėte pakankamą fizinį krūvį, nebūtina lieti prakaitą sporto salėje – užsiimkite sodininkyste ar pažaiskite su vaikais – tai bus pakankama mankšta. Fizinius pratimus galite labai lengvai įtraukti į kasdieninę rutiną: atsikratykite televizoriaus pultelio, eikite laiptais vietoj važiavimo liftu, išlipkite viena stotele toliau nuo namų, savaitgaliais pasivažinėkite dviračiu.

• Maitinkitės protingai. Jūsų skrandžiui prireikia 20 min., kad perduotų smegenims sotumo pojūtį. Todėl pakilkite nuo stalo anksčiau, kol dar nepersivalgėte. Sotumo jausmas ateis netrūkus. Nevalgykite žiūrėdami televizorių ar dirbdami kompiuteriu, nes tuomet maisto suvartojate daugiau nei reikia jūsų organizmui. Susitelkite ties valgymu, valgykite lėtai, gerai sukramtydami – suvartosite mažiau ir pajusite didesnį pasitenkinimą.

• Valgykite riešutus. Tai mažina pavojų susirgti širdies ligomis ir ilgina gyvenimą. Beverčius užkandžius (bulvių traškučius, saldumynus ir pan.) pakeiskite riešutais. Bus ir skanu, ir naudinga. Skrudintais ir smulkintais riešutais galite pagardinti įvairius patiekalus.

• Jauskite psichologinį komfortą. Atidžiai rinkitės draugus ir venkite tų žmonių, kuriems nejaučiate simpatijos ir kurie jums kelia neigiamas emocijas. Suburkite aplink save malonių ir artimų žmonių ratą, su kuriais smagu leisti laiką, o bendravimas teikia džiaugsmą ir neslegia.

• Turėkite tikslą. Tikslo siekimas suteikia energijos, veržlumo. Tikėkite tuo ką darote ir ko siekiate, nukreipkite savo jėgas ir aistras ta linkme. Kryptingai siekiančių tikslo žmonių gyvenimas įdomus ir prasmingas.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
sportuoju
2009-03-16 20:00:24
Ir sportas ilgina jaunyste. Tik traumos su amzium daznesnes del nerangumo, bet turint fastum ir traumu skausmas nebaisus.