• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Iškrovos dienos: laikykimės jų teisingai

2008-09-30 00:00:00

Iškrovos dienos: laikykimės jų teisingai
"Gamma" nuotr.

Su atėjusiu tamsiuoju metų periodu  mes vis dažniau užsibūname namuose, nuo šalčio slepiamės šiltuose drabužiuose, o niūrias mintis bandome vyti į šalį smaguriaudamos. Kai šalta dažniausiai nieko nesinori, o kai nieko neveiki pradedi valgyti. Rezultatai netrukus pasimato – nebeįlendi į savo mėgstamus drabužius, subjūra nuotaika, pradedi graužtis, kad neturi valios susilaikyti. O dar tik pagalvokit, kad nebe už kalnų žiemos šventės, kurių metu norėsime pasipuošti, atrodyti grakščiai ir žavingai. Tad pasirūpinkite savimi jau dabar, kad nereikėtų graužtis prieš pat šventes dėl suapvalėjusių kūno formų.

Ar nepastebėjote, kad po persivalgymo mes dažniausiai sau pasakome: „Viskas, rytoj tiek nebevalgysiu“! Toks požiūris yra gana teisingas, tik geriau iškrovos dieną padaryti trečią parą, nes būtent tada organizmas pradeda kaupti riebalus.

Viena iškrovos diena per savaitę gali mums labai padėti reguliuojant savo svorį. Svarbiausia atsiminti tai, kad jokių būdu negalima tą dieną visiškai atsisakyti maisto, nes badavimas organizmui sukelia didžiulį stresą. Iškrovos dienos esmė yra kalorijų sumažinimas. Per dieną neturėtumėte viršyti 700-800 kcal. Tada pagreitėja medžiagų apykaita ir pradeda mažėti svoris. Patartina po iškrovos dienų ir toliau teisingai maitintis, valgyti po nedaug, bet dažniau.

Svarbu atminti tai, kad iškrovai galite skirti ne daugiau kaip dvi dienas iš eilės, nes kitaip jau prasideda atvirkštinis procesas ir medžiagų apykaita pradeda lėtėti. Organizmas tokiu metu pradeda kaupti atsargas ir riebalai į kūną tada atidedami greičiau. Tad būkime atsargios ir nepersistenkime, jeigu norime tikrai gerų rezultatų.

Produktai iškrovos dienai

Maistą iškrovos dienoms jūs galite pasirinkti ir pačios, apskaičiuodamos kaloringumą ir riebalų kiekį. Žinoma, galite pasinaudoti ir jau siūlomais tokių dienų mitybos variantais. Tik svarbiausia, kad jūs iš karto nesuvalgytumėte visos dienos normos, o ją padalintumėte į penias lygias dalis. Siūlome tokius iškrovos dienų variantus:

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus