• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ką turite žinoti apie skysčių balansą organizme

Autorius: Coca-Cola
2012-01-04 07:55:00

Ką turite žinoti apie skysčių balansą organizme
123rf.com

Stevijos lapai: natūralus saldumo šaltinis


Saldiklis steviozidas jau patvirtintas kaip tinkamas vartoti ES ir yra naujausias mūsų saldiklių šeimos narys. Stevijos augalas yra nedidelis chrizantemų šeimos krūmas, kuris jau ilgą laiką vartojamas kaip natūralus saldiklis. Šis augalas auginamas Pietų Amerikoje, jo lapai renkami ir naudojami maistui bei gėrimams saldinti jau du šimtmečius, o pirmieji, pradėję stevijos lapus trinti į miltelius ir jais saldinti gėrimus, buvo Guarani genties atstovai Paragvajuje. Saldiklis stevija yra puikaus skonio, natūralus ir nekaloringas.

 

Visi gėrimai yra svarbūs


Žmonių, kurie kofeiną vartoja reguliariai, jis neveikia kaip diuretikas.

Vanduo yra junginys, kurio žmogaus organizme yra daugiausiai – jis sudaro 2/3 bendro kūno svorio. Tačiau jo kiekis priklauso ir nuo amžiaus: vanduo sudaro 75 % kūdikio kūno masės, šis rodiklis jauniems žmonėms yra 65 %, suaugusiesiems – 60 %, o vyresnio amžiaus žmonėms – 55 %. Norėdami užtikrinti gerą sveikatos būklę ir harmoniją, turite palaikyti skysčių balansą organizme. Mes nuolat netenkame tam tikro kiekio vandens, kuris turi būti atstatytas vartojant skysčius. Norėdami palaikyti skysčių balansą organizme, turite vartoti įvairių gėrimų ir maisto produktų, kurie aprūpina organizmą skysčiais. Dauguma žmonių skysčių poreikį patenkina, kai apimti troškulio vartoja gėrimus valgydami, užkandžiaudami ar tiesiog bendraudami su kompanija.

Kasdien moterims reikėtų išgerti  2 l, o vyrams – 2,5 l skysčių, atsižvelgiant į vidutinį energijos poreikį – atitinkamai 2 000 kcal moterims ir 2 500 kcal vyrams. Amerikos Nacionalinės mokslų akademijos medicinos instituto (IOM-NAS) duomenimis , apie 80 procentų viso žmogui reikiamo vandens kiekio gaunama geriant geriamąjį vandenį ir kitus gėrimus. Likę 20 procentų gaunami iš maisto. Aštuoniasdešimt procentų moterims reikalingo skysčių kiekio (2-2,5 l) yra 8 stiklinės (po 200 ml) visų per dieną išgeriamų gėrimų, o vyrams – 10 stiklinių (po 200 ml). Į šį kiekį įeina įvairūs gėrimai, ne tik vanduo.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus