• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip išlaikyti sveikus mitybos įpročius keliaujant

Autorius: eli.lt
2013-03-26 18:00:00

Kaip išlaikyti sveikus mitybos įpročius keliaujant

Neleiskite, kad atostogos ir kelionės sugriautų jūsų sveikus gyvenimo būdo įpročius. Žinoma, kelionės metu, toli nuo įprastos kasdieninės rutinos tai padaryti kur kas sunkiau.

Pateikiame keletą patarimų, padėsiančių keliaujant nenukrypti nuo sveikos gyvensenos plano:

1. Pasirūpinkite baltymais. Kovokite su alkiu palaikydamos pakankamą cukraus kiekį kraujyje. Atraskite vietos kelioniniame krepšyje užkandžiams, turintiems daug baltymų (riešutams ar sūrio gabalėliui). Galbūt užstriksite eismo kamštyje ar oro uoste, tuomet praalkę galėsite užkrimsti vertingus užkandžius, kuriuose gausu baltymų, o ne malšinti alkį bulvių traškučiais, šokoladukais, sausainiais ar pan. Tik neužkandžiaukite iš nuobodulio!

2. Stebėkite laikrodį. Daugelis moterų suvalgo daugiau kirtusios laiko juostą. Apribokite savo valgiaraštį trimis valgiais ir dviem lengvais užkandžiais per dieną ir griežtai jo laikykitės kelionės metu.

3. Būkite išranki. Atidžiai rinkitės tai ką valgote. Jei atostogų metu lepinate save įmantria ir sočia vakariene viešbučio restorane, tuomet pusryčiams rinkitės lengvą maistą: jogurtą ar javų grūdų dribsnius, per pietus suvalgykite didelę salotų porciją. Nevakarieniaukite labai vėlai.

4. Alkoholį vartokite saikingai. Alkoholiniai kokteiliai prie paplūdimio baro atrodo viliojančiai, tačiau atminkite, kad alkoholis žadina jūsų apetitą bei slopina savitvardą ir valią. Tuomet tikėtina, kad nusižengsite savo dietai bei sveikos mitybos įpročiams ir prisivalgysite ko nederėtų. Geriausiai rinktis gaivius ir lengvus alkoholinius gėrimus.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus