• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip įveikti rytmetinio atsikėlimo košmarą?  20 

2008-09-17 00:00:00

Kaip įveikti rytmetinio atsikėlimo košmarą?
"Gamma" nuotr.

Tikriausiai ne vienas yra susidūręs su rytmetinio kėlimosi problema. Ypatingai ankstyvais žiemos ar vėlyvo rudenio rytais, kai dar už lango tamsu kaip naktį, yra sunku išsikrapštyti iš lovos. Tačiau daugelis mūsų kito pasirinkimo neturime ir dejavimas tikrai mums nepadės. Egzistuoja tam tikri patarimai, kuriais pasinaudojus galime išvengti rytmetinio vėlavimo į mokslus, darbus ir kitus svarbius užsiėmimus.

Atsikelsite anksčiau, jeigu nueisite anksčiau miegoti. Jeigu jūs esate įpratę nueiti miegoti po vidurnakčio, tai pats laikas būtų keisti šį įprotį. Iš pradžių tai padaryti gali būti sunku, tačiau pamažu jūs pajusite, kad atsikėlus ryte anksčiau, natūraliai anksčiau pradės imti miegas ir vakare. Prisiminkite, kad vidutinis miego laikas dažniausiai sudaro 7-8 val. Kai miegame nepakankamai, mes pradedame kaupti miego skolą, kurią ne visada pavyksta kompensuoti. Jeigu mums ir toliau trūksta miego, tai gali pasireikšti tokie sveikatos sutrikimai kaip nutukimas, bloga nuotaika, sumažėjęs produktyvumas ir tt.

Užsistatykite keletą skambėjimo laikų. Pripažinkime, kad nėra taip paprasta atsikelti ryte iš karto po žadintuvo skambučio. Geras patarimas yra užsistatyti keletą skambėjimo laikų. Pavyzdžiui, jeigu jums reikia atsikelti septintą valandą ryto, tai tegul žadintuvas suskamba dešimt minučių prieš septynias ir dar kartelį septintą valandą. Daugelis žmonių vietoj žadintuvų naudoja mobiliuosius telefonus, taigi toks dvigubas laiko užstatymas yra labai patogus. Galima panaudoti net skirtingas melodijas, kurios verstų jus iš lovos.

Jums gali padėti žadintuvas kitame kambaryje. Jeigu jums tikrai svarbu atsikelti rytais, tai žadintuvo skambėjimas kitame kambaryje jus tikrai išvers iš lovos. Jeigu neturite galimybės laikyti žadintuvo kitame kambaryje, tai tiesiog jį padėkite kuo toliau nuo lovos, kad norint jį išjungti reiktų atsikelti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Alte
2009-02-11 13:35:34
As peleda, tad man bet kuriuo atveju sunku atsikelti, ir dar kelias valandas vaikstau kaip miegodama, apdujus. Geriu dabar tonussan tabeletes-maisto papilda- kad isblaskytu mieguistuma. Padeda :) Jie augalinio pagrindo- tai geriau ir sveikiau nei kavos 10puodeliu :)
as
2008-09-27 21:31:30
MOTERIMS IR NE TIK...
GROZIS, SVEIKATA, PATARIMAI...
www,meetroom,lt(vietoj kableliu dekite taskus)
Noreciauisliktnezinomas
2008-09-18 04:29:53
as taip pat keliuos kaip ir taip :D