• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip susidoroti su beprotišku apetitu?

Autorius: www.eli.lt
2008-12-06 00:00:00

Kaip susidoroti su beprotišku apetitu?
"Gamma" nuotr.
Pats paprasčiausias būdas išsaugoti figūrą – mažiau valgyti. Tai neturi nieko bendro su badavimu – tiesiog užtenka laikytis tam tikrų rėmų ir neperkrauti skrandžio. Bet ką daryti, jeigu valgyti norisi daug ir dažnai?


Vos per 20 minučių galima atsakyti į klausimą, ar jūs prisivalgėte. Nuo stalo visuomet reikėtų pakilti jaučiant nestiprų alkį. Valgykite atsisėdę. Jeigu jūs valgote atsistoję, tikimybė, jog suvalgysite per daug, labai didelė.


Galite atsisakyti pietų arba sočios vakarienės, bet pusryčiauti privalote. Suvalgę varpinių augalų arba avižinių dribsnių košės, ilgai jausitės sotūs, o iš daigintų avižų, kviečių arba ryžių grūdų gausite organizmui būtinų B grupės vitaminų.
Jeigu pusryčiams labiau mėgstate užplikytas sėlenas, tuomet užpilkite jas stikline lieso pieno ir palikite 15 minučių indą apvynioję rankšluostėliu.


Tie, kuriems maitintis tris sykius nepakanka, per pertraukas tarp valgių gali save palepinti lengvais produktais. Tai gali būti jogurtas, obuolys arba kefyras.


Beje, obuolių sėklose yra jodo, todėl jos yra naudingos. Per parą užtenka vieno vaisiaus sėklyčių.


Kad porai valandų pamirštumėte maistą, jūs galite išgerti pusę stiklinės petražolių nuoviro arba burną praskalauti mėtiniu vandeniu. Tačiau piktnaudžiauti šiomis priemonėmis nereikia.


Lengvas kompotas iš figų ir slyvų duos naudos organizmui ir apgaus apetitą. Pusę kilogramo vaisių užpilkite 3 litrais vandens ir virkite, kol liks 2,5 litro skysčio. Viralą gerkite prieš valgį po pusę stiklinės.


Mažytis šaukštelis lieso sauso pieno miltelių išgelbės tuos, kurie jau visiškai miršta iš bado.


Ilgalaikį sotumo jausmą suteikia ankštiniai, pupelės ir su lupenomis virtos bulvės. Jeigu valgote makaronų patiekalus, vietoj mėsos arba grybų dėkite daržovių arba sūrio.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus