• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip sutramdyti apetitą?

Autorius: eli.lt
2013-03-12 22:00:00

Kaip sutramdyti apetitą?
Jupiterimages nuotr.

Visos mes turime silpnybių su kuriomis kovoti kartais būna labai sunku. Ne vieną mūsų  nuolat kamuoja noras suvalgyti ką nors skanaus ir ranka tarsi pati tiesiasi link šokolado ar pyragaičio. Labai dažnai net darbe kavutę geriame smaližiaudamos ir net nepagalvojame, kad jei taip smaguriaujame diena iš dienos, tie gardūs kąsneliai tikrai „nusės“ ant pilvo ar šlaunų. Juk kavą ir taip dažniausiai geriame su cukrumi, todėl gauname pakankamai kalorijų, o saldumynai, kuriuos valgome tik dar labiau paskatina apetitą.

Persivalgyti, ypač vakare, linkę daugelis, nes valgymas siejamas su malonumu. Čia kaltas tiesiog jūsų įprotis sočiai prisivalgyti ir nežmoniškas alkis. Žinoma, valgant slopinamos neigiamos emocijos, rūpesčiai, juntamas komfortas, užlieja tikras pasitenkinimas.

Prisiminkite, kad vakare suvartotų kalorijų perteklius virsta riebalais arba antsvoriu. Gausią ir kaloringą vakarienę pakeiskite lengvesne ir ne tokia kaloringa. Paskutinis valgymas rekomenduojamas trys valandos prieš miegą. Tada maistas bus suvirškintas, neužsistovės skrandyje.

Jeigu nepusryčiaujate, darote didžiulę klaidą, nes tikras vilko apetitas dieną sukyla toms, kurios nevalgo pusryčių. Organizmas dienos metu išsireikalaus tų kalorijų kiekį, kurių negavo per pusryčius, o per dieną sočiai valgydama, sulėtinsite medžiagų apykaitą.

Valgykite penkis kartus per dieną mažomis porcijomis ir medžiagų apykaita pagerės bei bus sutramdytas didžiulis apetitas. Būtini trys sotesni valgymai ir du trys užkandžiai. Užkandžio energetinė vertė turėtų būti ne daigiau nei 100 kcal.

Atminkite, kad mums reikia daug mažiau maisto, nei mes paprastai suvalgome. Pažvelkite į savo delną – jums pakanka suvalgyti tiek maisto, kiek telpa delne. Pavyzdžiui, pusryčiams tiktų nedidelis dubenėlis košės, pietums – apie 100 g mėsos ir salotų, o vakarienei tiktų liesos varškės pakelis arba pora šimtų gramų žuvies.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus