• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ko užkąsti po 19 valandos?  1 

2009-02-20 00:00:00

Ko užkąsti po 19 valandos?
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Dažnai po darbo ar įtemtų paskaitų namo grįžtame vėlai ir labai išalkusios. Tačiau sugebėkime susivaldyti ir neprisišlamškime visko iš eilės. Prisiminkite, kad vakare organizmas jau ruošiasi ilsėtis, todėl sulėtėja virškinimas. Taigi pagalvokite, ką valgysite, kad vėliau nereikėtų aimanuoti dėl papildomų riebaliukų. Vėlyvai vakarienei labiausiai tinka nekaloringi ir lengvai virškinami produktai.

Rekomenduojama rinktis produktus, kuriuose gausu triptofano, skatinančio gamintis „laimės“ hormoną serotoniną, gerinančio miegą, slopinančio įtampą ir atpalaiduojančio.

Ką rinktis vakarienei?

Tinka lėkštelė makaronų su bazilikais. Tik atsisakykite riebaus padažo. Būtent makaronuose gausu sudėtinių angliavandenių, kurie skatina triptofano gamybą.

Vakarienei labai tinka brokolių, briuselinių kopūstų salotos ar sojų patiekalai. Rekomenduojama vakare išgerti stiklinę kefyro ar kakavos bei pasmaguriauti figomis bei bananu.

Rekomenduojama troškintos daržovės su mažu aliejaus kiekiu ir žalių daržovių salotos. Tinka birus, šviežias ir stimuliuojantis maistas - apvirti kviečiai, rugiai ir kruopų košės.

Patartina suvalgyti keletą riešutų prieš miegą. Juose gausu nervus raminančio magnio, B grupės vitaminų ir omega-3 riebalų rūgščių.

Kaip natūralūs migdomieji suveiktų stiklinė šilto pieno su šaukšteliu medaus. Jei nemėgstate pieno, užsiplikykite mėtų, ramunėlių ar melisos arbatos.

Ko geriau atsisakyti?

Fermentinio ir pelėsinio sūrio. Jis yra labai kaloringas, todėl nerekomenduojama apsunkinti nakčiai virškinimo.

Saldumynų. Jie didina cukraus kiekį kraujyje ir suteikia žvalinančių angliavandenių. Organizmas pradeda aktyviau funkcionuoti, nors jam reikėtų jau pradėti ilsėtis. Jei negalite užmigti nepasmaližiavusi, jums gali trūkti chromo.

Sūraus maisto. Druska kelia kraujospūdį ir sulaiko organizme vandenį.

Kavos, juodosios ir žaliosios arbatos. Sunkiau užmigsite, o tada gali kilti pagunda eiti ko nors užkąsti.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Aukse
2009-03-04 11:18:54
po 19 val as begioju, tik esu daba pasigavus raumenu uzdegima, tai skausma malsinu fastumu, tikiuosi vel galesiu begiot greitu metu.