• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kodėl verta per dieną nueiti 10 tūkstančių žingsnių?

Autorius: Eli.lt, Shutterstock nuotr.
2017-10-14 11:00:00

Apsauga nuo osteoporozės. Pastebėta, kad reguliariai nesudėtingą mankštą atliekantys arba daugiau vaikštantys žmonės senatvėje rečiau kenčia nuo kaulų retėjimo.

Geresnė koordinacija
. Einant dirba viso kūno raumenys, jie stiprėja, tad gerėja ir kūno koordinacija, kuri dažnai sutrinka senatvėje, taip pat yra prastesnė, jeigu žmogus patyrė traumą, turi stuburo problemų.

Aštresnė rega. Einant esame priversti stebėti aplinką, vieną akimirką žvelgiame sau po kojomis, o kitą - aprėpiame visą horizontą. Tai puiki mankšta akims, jas stiprinanti ir leidžianti joms pailsėti nuo įtempto žiūrėjimo į vieną tašką. Juk daugelis visą dieną spoksome į kompiuterio ar televizoriaus ekraną, knygą, dokumentus, rankdarbius ir pan.

Ištvermė. Ėjimas - puikus ir labai lengvai kontroliuojamas bei pastebimas būdas sustiprinti ištvermę.

Geresnė nuotaika. Fizinio aktyvumo metu organizmas išskiria daugiau įvairių hormonų, taip pat ir laimės hormoną endorfiną.

Mažiau streso. Ėjimas naudingas ne tik kūnui, bet ir sielai. Tolygus žingsniavimas ramina, tarsi išvalo mintis. Pastebėta, kad fizinio aktyvumo metu kraujyje sumažėja su stresu siejamų hormonų.

BuvęsPuslapis 2 iš 2
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus