• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Lieknėjame keisdamos mitybą

Autorius: Super-lady.ru, Gerda Z.
2010-08-13 08:00:00

Lieknėjame keisdamos mitybą
Jupiterimages.com nuotr.

Būti gražia, liekna ir sveika – pati populiariausia daugelio moterų svajonė. Tačiau, gaila, kad ne kiekviena iš mūsų gali save vadinti tokia. Dažnai mūsų norai ir svajonės nesutampa su poelgiais. Dvasioje mes lieknos kaip berželiai, o realiame gyvenime – negalime savo kūnui atsakyti papildomo maisto ir ar dvidešimt penkis kartus per dieną užkrimsti.


Įprotis persivalgyti nė kuo nesiskiria nuo nikotino ar alkoholio priklausomybės. Tokio pobūdžio malonumų pasekmės gerai žinomos: medžiagų apykaitos sutrikimai, viršsvoris, prislėgta nuotaika ir įvairūs akmenligės bei kiti susirgimai.
Net ir Biblija persivalgymą traktuoja kaip nuodėmę. Kaip matome, toks malonumas turi daugybę pasėkmių, kurių ne taip jau ir lengva atsikratyti. Ir kuo anksčiau mes nuspręsime atsisakyti šio pražūtingo įpročio, tuo daugiau jėgų ir sveikatos liks tolesniam mūsų laimingam gyvenimui.


Siūlome skelbti karą pervalgymui!


Visų pirma, nugalėkime nepasitikėjimą savimi. Negi geriau įsigyti aukštajį išsilavinimą, pagimdyti vaikelį, padaryti grandiozinį remontą negu atsisakyti papildomo maisto? Visais atvejais mes turime tikslą ir palaipsniui peržengiame kažkokius principus. Nusiteikime pozityviai.


Dabar įsivaizduokite kaip po kurio laiko Jūs atsistosite ant svarstyklių ir stebėsitės papildomų kilogramų dingimu.

 

Kiekvieną dieną, nesuvartojusi papildomų kilokolorijų, jausitės lengvesne, gėrėsitės savimi bei imsite pasitikėti savimi vis labiau ir labiau.


Kaip tai atlikti praktiškai


1. Būtinai pašalinkite iš akiračio visas dideles lėkštes.


2. Būkite sau griežta ir nekaišiokite nosies į šaldytuvą dažniau nei reikia.


3. Nesėskite prie bendro stalo su „ėdrūnais“, kitaip būsite priversta persivalgyti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus