• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Maistas gyvenimo trukmei prailginti  14 

2008-09-10 00:00:00

Maistas gyvenimo trukmei prailginti
"Gamma" nuotr.

Tikriausiai daugybę žmonių jaudina klausimas, ar galima mityba prailginti gyvenimą. Praktika duoda teigiamą atsakymą. Pavyzdžiui, vienas iš ilgaamžių rekordininkas Širalis Mislimovas dažniausiai valgydavo tik sūrį, daržoves, vaisius, rupią duoną, gėrė pieną ir šaltinio vandenį. Jam pavyko išgyventi net 168 metus.

Jeigu nusprendėte pradėti sveikai gyventi, pateikiame jums produktų sąrašą, kuris bus naudingas sveikatai. Be to, tinkamai vartojant išvardintus produktus, padidės galimybė prailginti amžiaus trukmę. Įtraukite juos į kasdienę mitybą. Pagrindiniai ilgaamžiškumo produktai yra šie:

Avokadas. Šiame vaisiuje gausu lecitino, kuris reguliuoja medžiagų apykaitą, aktyvina smegenų ląstelių veiklą, valo kraujagyslių sieneles, saugo kepenis  nuo riebalų kaupimosi. Veikliosios medžiagos mažina blogojo cholesterolio kiekį. Šis vaisius – didžiulis antioksidantų šaltinis, padedantis kovoti su senėjimo procesu.

Graikiški riešutai. Juose yra labai daug neprisotintų riebiųjų rūgščių. Jos vadinamos nepakeičiamosiomis riebalų rūgštimis, kurių nuolat reikia gauti su maistu. Omega 3 riebalų rūgštis, kuri yra riešutuose, stiprina ir aktyvina smegenų veiklą.  Suvalgykite po viena graikišką riešutą prieš priešpiečius bei vakarienę ir jūs gausite visą reikalingą dienos rūgščių kiekį. Jeigu esate alergiški graikiškiems riešutams, galite juos pakeisti migdolais.

Žalios daržovės. Valgyto kuo daugiau daržovių! Tai auksinė taisyklė, kuria patartina vadovautis kiekvieną dieną. Jose yra žmogui būtinų baltymų, angliavandenių, vitaminų, mineralinių druskų ir organinių rūgščių. Daržovės auga saulėje ir kiekvieną dieną yra atakuojamos ultravioletinių saulės spindulių, tačiau jose esantys antioksidantai, padeda daržovėms išlaikyti žalumą ir sveiką išorę. Taip yra ir su mūsų organizmu. Suvalgę žalialapių daržovių mes kovojame su laisvaisiais radikalais.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
??
2009-02-07 20:02:39
?????????????????????????????????????????????????????????????????,?????,?????????????????????
???
2008-12-25 11:43:25
??????????????????????????? ???????????????????????????????????????
???
2008-12-22 05:21:16
?????????????????????????????????????????
????
????
????
????
???
??
????
????
????
????
??????