• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Medicininis požiūris į mitus apie maisto produktus  2 

Autorius: www.edieta.lt
2010-02-13 08:00:00

Medicininis požiūris į mitus apie maisto produktus
flickr.com nuotr.

Gerbiami ponai ir ponios! Pristatome išskirtinį medicininį straipsnį apie maisto produktus, kurie dažnai minimi patarimuose kaip sulieknėti ir dietose. Šis straipsnis nepretenduoja tapti kategoriškai teisingiausia medžiaga. Galima pasakyti tik viena: šiandien taip mano daugelio pasaulio šalių medikai. Malonaus jums skaitymo! Ir nepakartojamų rezultatų siekiant jūsų svajonių figūros bei geros sveikatos!

Mitas:
Raudona mėsa neigiamai veikia jūsų sveikatą ir apsunkina svorio metimo procesą.

Faktas:
Raudonoje mėsoje (kiaulienoje, vištienoje ir žuvyje) yra tam tikras kiekis sočiųjų riebalų ir cholesterolio. Tačiau joje yra ir medžiagų, būtinų organizmui. Tai baltymai, geležis ir cinkas.

Nedidelis liesos mėsos (mėsos, neturinčios matomų riebalų) kiekis gali tapti svorio metimo programos dalimi. Porcija – tai 60 – 90g paruoštos mėsos. Ji savo dydžiu prilygsta kortų kaladei. Pasirinkite tokius mėsos gabalėlius, kuriuose mažai riebalų, o prieš gamindama ją nupjaukite visus matomus riebalus.

Mitas:
Krakmolas yra riebus ir metant svorį derėtų riboti jo kiekį.

Faktas:
Bulvėse, ryžiuose, makaronuose, duonoje, ankštiniuose augaluose ir kai kuriose daržovėse (pavyzdžiui, saldžiosiose bulvėse, ropėse, burokėliuose ir morkose) gausu sudėtingųjų angliavandenių (krakmolo). Krakmolas – vienas iš svarbiausių energijos šaltinių jūsų organizmui.

Maistas, kuriame yra krakmolo, gali būti neriebus ir nekaloringas. Jis tampa riebus ir kaloringas tuomet, kai šių produktų suvartojate labai daug arba ruošiate juos su aliejumi arba kitais riebiais priedais, pavyzdžiui, sviestu, grietine ar majonezu. Venkite riebių priedų ir rinkitės tokius krakmolo turinčius produktus, kuriuose gausu skaidulų, pavyzdžiui, neskaldytus grūdus, ankštinius ir kriaušes.

2 psl.
Puslapis 1 iš 9Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
wawawyva
2010-02-13 20:45:21
Žuvyje nėra riebalų arba cholesterolio.

Faktas:

Nors visų rūšių žuvyje yra tam tikras kiekis riebalų ir cholesterolio, daugumoje žuvies rūšių sočiųjų riebalų ir cholesterolio yra mažiau nei jautienoje, kiaulienoje, vištienoje ir kalakutienoje. Žuvis – puikus baltymų šaltinis. Žuvyje, kurioje yra didelis riebalų kiekis (pavyzdžiui, lašišoje, skumbrėje, sardinėje, silkėje ir ančiuviuose), yra daug omega – 3 riebiųjų rūgščių. Žinoma, jog šios riebiosios rūgštys gali sumažinti širdies ligų riziką. Kepta grilyje arba troškinta žuvis (vietoj keptos) gali tapti jūsų sveikos mitybos programos dalimi
Žuvis puikiai tinka norint sulieknėti.

Faktas:
Tai netiesa. Žuvyje riebalų būna ne mažiau nei kumpyje. Pavyzdžiui, 100g skumbrės arba lašišos yra 12g riebalų, o 100g jautienos riebalų tik apie 3g.

Šaltinis: Mazurkevič SA. Paklydimų enciklopedija. Mityba. Maskva, 2005
kaip logiska....galejot bent jau is tos vienos knygos ir imti visa info, gal nepriestarautu tarpusavy?:D
pirmiau man sis jusu internetinis puslapis patiko, o dabar visada skaitau atidziai..nes ne pirma karta randu priestaravimu...ir negaliu padaryti is strapsnio kazkokiiu isvadu...
hm..
2010-02-13 11:22:56
labai idomu nuo kada vistiena laikoma raudona mesa...