• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Misija įmanoma: sulieknėti nebadaujant

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2014-08-16 13:00:00

Misija įmanoma: sulieknėti nebadaujant
Jupiterimages.com

Apie gražesnę figūrą, tobulesnes linijas, grakštesnes rankas ir lieknesnes kojas svajojame visos. Yra rūšis moterų, kurių medžiagų apykaita yra labai greita, todėl vargti dėl viršsvorio joms nereikia.

 

Tačiau yra rūšis moterų, kurios kiekvieną dieną stengiasi nugalėti norą suvalgyti skanesnį kąsnelį ir kovoja su savimi kaip kaskart "per nenoriu" pradėti kasdieną mankštą.

 

Tad ką daryti, kad kilogramai imtų tirpti, tačiau nejustume nuotaikos pablogėjimo, suirzimo bei beprasidedančios depresijos, kad "ir vėl neįlendu į mėgiamas kelnes"?

 

Visų pirma, pradėkite nuo vandens. Kiekvieną rytą, tik išlipusios iš lovos, išgerkite stiklinę vandens. Neleiskite organizmui "išsausėti".

 

Kiekvieną kartą, prieš pradėdamos valgyti, susimąstykite ko iš tiesų norite. Dažnai žmonės painioja alkį bei troškulį, tad gal geriau išgerkite šviežiai spaustų sulčių ar arbatos vietoj to, kad pradėsite valgyti koloringus patiekalus ar užkandžius.

 

Kadangi jau paminėjome užkandžius, patartina jų atsisakyti. Visi šokoladiniai batonėliai, guminukai ar traškučiai yra priešas ne tik Jūsų skrandžiui, bet ir priešas Nr. 1 kovoje su antsvoriu. Dietologai rekomenduoja valgyti vaisius. Pabodo? Išmėginkite džiovintus vaisius. Egzotiška ir skanu.

 

Nepamirškite, jog valgyti turite dažnai. Neseniai visiems gerai žinomas Vitalijus Cololo pasakė: "storuliams yra kančia dažnai valgyti". Paradoksalu? Nei kiek. Aiškiname: Kiekvienas viršsvorį turintis žmogus dažniausiai valgo vos vieną arba du kartus per dieną, tačiau jų porcijos būna milžiniškos. O tai yra viena didžiausių blogybių, norint sulieknėti. Todėl privalote valgyti dažnai ( 4 - 5 kartus per dieną), tačiau po nedaug. Jokiu būdu neatsisakykite mėgiamų produktų, geriau pasistenkite jų vartojimą sumažinti iki minimumo.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus