• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Moterys ir mergaitės - tabako industrijos taikinyje (apklausa)

Autorius: mesti.rukyti.lt
2011-05-25 08:09:00

Moterys ir mergaitės - tabako industrijos taikinyje (apklausa)
123rf.com

Tabako kompanijos jau seniai suprato, kaip svarbu moteris ir mergaites paversti savo nuolatiniais klientais. Jau daugelį metų atliekami brangūs ir išsamūs moterų ir mergaičių psichologijos ir savęs vertinimo tyrimai, gautus rezultatus pritaikant taiklesnėms ir rezultatyvesnėms reklamos kampanijoms vykdyti. Žinodami moterų lūkesčius ir jų reakciją į visuomenės daromą įtaką, cigarečių gamintojai kuria  agresyvias ir taiklias marketingo kampanijas, duodančias įspūdingų rezultatų.


Beveik visus penkis šimtus metus po to, kai Kolumbas parvežė į Europą žolę iš Tobago provincijos, vėliau pavadintą tabaku, rūkymas buvo išimtinai vyrų įprotis. Į išdrįsusias užsirūkyti moteris žiūrėta smerkiamai, su pasibjaurėjimu.


20 amžiuje tabako gamintojai susigriebė, kad pusė planetos gyventojų, potencialių jų produkcijos vartotojų, paliktos be dėmesio ir tikslingai nukreipė reklamos pajėgas į moterų auditoriją. Nors pagrindiniai reklaminiai šūkiai laikas nuo laiko keičiasi, galima pastebėti, kad moterys tabako gamintojų taikinyje atsirado 20 amžiaus trečiame dešimtmetyje. Tuo metu pirmosios reklamos, kviečiančios rinktis cigaretę vietoj saldainio, pasirodė moterims skirtuose žurnaluose.


Tačiau iki Antrojo pasaulinio karo rūkančių moterų buvo nedaug. Tuomet tabako gamintojai ėmė atakuoti moteris tiesiogiai, naudodami tokius svertus, kaip grožis ir mada. Kita reklamos kryptis - įteigti, kad rūkymas puikiai dera su dalykiškos, kompetentingos, sėkmingai siekiančios karjeros moters įvaizdžiu. Neretai reklamose šmėžuodavo karišką uniformą vilkinčios (ir, be abejo, rūkančios!) moters nuotraukos. Nepriklausomos, tačiau stilingos ir patrauklios moters tema, sėkmingai išnaudota tabako reklamai. Moterys nori siekti išsilavinimo, vairuoti automobilius, rašyti romanus, dalyvauti politikoje? Moterys, šių tikslų pasieksite lengviau, jei rūkysite kaip vyrai,- tokią idėją sėkmingai diegė cigarečių gamintojai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​
Ar Jūs rūkote?
Taip;
21 (38.89 %)
Ne;
22 (40.74 %)
Kartais;
11 (20.37 %)


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus