• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mūsų bioritmas: ką ir kada daryti dienos bėgyje  3 

2008-05-26 00:00:00

Mūsų bioritmas: ką ir kada daryti dienos bėgyje
Parengta pagal užsienio žiniasklaidą, „Gamma“ nuotr.

Kiekvieno žmogaus organizmo bioritmai turi įtakos fizinei bei dvasinei savijautai ir protinei veiklai. Žinojimas kokiu laiku ir kam „užprogramuotas“ mūsų organizmas padeda harmoningai ir sklandžiai planuoti savo dienotvarkę.


Dienos planas pagal organizmo bioritmą:


5.00 – 6.00 – keliamės!

Tai idealus laikas prabudimui. Šiomis valandomis išskiriama pirmoji rytinė hormonų porcija, kurioje vyrauja adrenalinas. Šis hormonas padeda mums nubusti budriems ir aktyviems, greičiau mąstyti ir judėti.

6.00 – 7.00 – puikus laikas lengvai rytinei mankštai ir kontrastiniam dušui.

Šios procedūros padės kur kas greičiau įsilieti į aktyvų dienos ritmą. Beje, norint sužinoti tikslų savo kūno svorį, patariama svertis būtent šiuo laiku.


7.00 – 9.00 – tinkamiausias laikas pusryčiams.

Šiuo metu skrandis pradeda aktyviai veikti, todėl maistas virškinamas itin greitai. Organizmas aprūpinamas maksimaliu energijos kiekiu, kuris yra reikalingas aktyviai dienos veiklai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Dalius
2013-05-20 21:25:18
Uztenka 5 valandu miego kad pailsetu orgamizmas?? man idomu kuris menesi istemtu su tokiu rezimu?
kiaulaite
2008-06-12 19:11:42
kitaip i
saulyte
2008-05-26 14:28:46
panasiai ir gyvenu, reiskia saunuole as :)